POSTEAZĂ ANUNȚ GRATUIT www.bursa.ro  
  IMOBILIARE
  PIAŢA MUNCII
SERVICII FIRME  100
SERVICII PARTICULARI  100
OFERTE LOCURI MUNCĂ  104
CERERI LOCURI MUNCĂ  31
PROPUNERI AFACERI  62
TRADUCERI  42
MEDITAŢII  51
  DIVERSE
  AUTO
PIAŢA MUNCII OFERTE LOCURI MUNCĂ
adaugă un anunț la această rubrică
A N  U N Ț AUTORITATEA PUBLICĂ TUTELARĂ - ASOCIAȚIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARĂ PENTRU TRANSPORT PUBLIC BUCUREȘTI - ILFOV, în calitate de autoritate publică tutelară, în conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare și a H.G. nr. 639/2023 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, anunță începerea procedurii de selecție și nominalizare pentru 7 (șapte) posturi de membru în Consiliul de Administrație al Societății de Transport București STB S.A. Condițiile generale și specifice care trebuie îndeplinite de candidați: a) Membrii consiliului de administrație trebuie să aibă studii superioare finalizate cel puțin cu diplomă de licență și experiență în domeniul științelor inginerești, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al respectivei întreprinderii publice de cel puțin 7 ani. b) Membrii Consiliului de administrație sunt persoane fizice sau juridice, cu experiență minim 2 ani în conducerea societăților. Prin experiență în conducerea societăților, întreprinderi publice sau cu capital privat, ori a regiilor autonome se înțelege deținerea oricărei funcții de conducere, astfel cum aceasta este definită la art. 143 din Legea nr. 31/1990, republicată, cu modificările și completările ulterioare, precum și a funcției de administrator societate/regie autonomă, director general/director general adjunct/director/director adjunct societate sau regie autonomă, director executiv, director economic/financiar, după caz, conform Clasificării ocupațiilor din România. c) Membrii Consiliului de Administratie sunt persoane fizice sau juridice, cu vechime în muncă minim 10 ani. d) Stabilirea numărului de membri ai consiliului de administrație se face cu respectarea principiilor prevăzute de Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare, astfel încât în măsura în care nu este afectat clasamentul întocmit potrivit dispozițiilor art. 29 alin. (1) din OUG nr. 109/2011, cel puțin o treime din totalul administratorilor aparțin genului subreprezentat. e) Condiție specifică - Cel puțin un membru trebuie să dețină calificarea de auditor financiar sau să aibă exepriență de cel puțin 3 ani dobândită prin participarea la misiuni de audit statutar în România, în alt stat membru, într-un stat AELS, în Elveția sau în Regatul Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord sau în cadrul Comitetelor de audit formate la nivelul Consiliilor de administrație/ supraveghere ale unor societăți/ entități de interes public în conformitate cu Ordinul nr. 392/2022 pentru modificarea Ordinului președintelui Autorității pentru Supravegherea Publică a Activității de Audit Statutar nr. 123/2022 privind componența Comitetului de audit; f) În mod obligatoriu, în selecția candidaților se va avea în vedere evitarea situațiilor de conflict de interese sau incompatibilități. g) majoritatea membrilor consiliului de administrație este formată din administratori neexecutivi și independenți, în sensul art. 138 alin. (2) din Legea nr. 31/1990, republicată, cu modificările și completările ulterioare; h) mandatul administratorilor este stabilit prin actul constitutiv, neputând depăși 4 ani; i) o persoană fizică poate exercita concomitent cel mult 2 mandate de administrator în societăți sau întreprinderi publice al căror sediu se află pe teritoriul României; j) selecția se realizează cu respectarea principiilor nediscriminării, tratamentului egal și transparenței; k) candidații care vor fi selectați pentru a fi înscriși pe lista scurtă vor fi ulterior înștiințați să depună o declarație de intenție realizată conform scrisorii de așteptări. Condițiile generale de participare sunt: * studii superioare finalizate cel puțin cu diplomă de licență și experiență în domeniul științelor inginerești, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al respectivei întreprinderi publice de cel puțin 7 ani; * experiență în conducerea/ administrarea a unor societăți sau regii autonome de minim 2 ani; * cunoașterea limbii române (scris și vorbit) și cetățenia română sau cetățenia altor state membre ale Uniunii Europene cu condiția să aibă domiciliul în România; * capacitate deplină de exercițiu; * stare de sănătate corespunzătoare funcției pentru care candidează, atestată pe bază de documente medicale; * să nu fie destituit/ă dintr-o funcție publică, să nu îi fi fost revocat contractul de mandat sau să nu-i fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 5 ani; * nu au înscrieri în cazierul judiciar; * nu au înscrieri în cazierul fiscal; * nu se află în conflict de interese care să îl/o facă incompatibil/ă cu exercitarea funcției de membru în Consiliul de Administrație al Societății. * nu se află în niciuna dintre situațiile prevăzute de art. 4 din O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanta corporativa a întreprinderilor publice, actualizată; * nu se află în niciuna dintre situațiile prevăzute de art. 12 alin.3, art.30 alin.9 și art. 36 alin.7 din O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanta corporativa a întreprinderilor publice, actualizată; * nu se află în situația prevăzută la art.169 alin.10 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvență, cu modificările și completările ulterioare, * nu se află în situația prevăzută la art.art.73 indice 1 din Legea nr.31/1990 a societăților, republicată, cu modificările și completările ulterioare, Criteriile de selecție sunt: * cunoștințe despre obiectul de activitate al Societății, cunoașterea proceselor tehnologice și operaționale, cunoașterea pieței în care acționează Societatea; * gândire strategică și previziuni; * finanțe și contabilitate; * managementul proiectelor; * tehnologia informației; * legislație; * cunoștințe de guvernanță corporativă a întreprinderii publice; * competențe sociale și personale: luarea deciziilor, relații interpersonale, negociere, capacitate de analiză și sinteză; * participarea în organizații profesionale naționale și internaționale relevante pentru obiectul de activitate; * trăsături: reputație, integritate, independență, abilități de comunicare interpersonală. Etapele de evaluare/ selecție finală a candidaților: 1. Dosarul de candidatură. 2. Matricea profilului de candidat. 3. Declarația de intenție a candidatului Etapele de desfășurare a procesului de recrutare și selecție sunt: 1. Evaluarea prealabilă dosarelor de candidatură care alcătuiesc lista lungă. 2. Evaluarea finală a candidaților selectați în lista scurtă. Interviul. Dosarul de înscriere trebuie să cuprindă în mod obligatoriu următoarele documente: * opis documente (fiecare pagină a dosarului de candidatură va fi numerotată); * cerere înscriere; * copia actului de identitate; * copia diplomelor de studii; * curriculum vitae; * copie documente care atestă experiența profesională (copie carnet de muncă, extras Revisal, copie contract mandat, adeverințe angajator); * cazierul judiciar * cazier fiscal * adeverință medicală care atestă starea de sănătate corespunzătoare/ declarație pe proprie răspundere conform; * declarație pe proprie răspundere privind statutul de "independent" conform formular nr. 1 * declarație pe proprie răspundere privind apartenența la consiliile de administrație formular nr. 2; * declarație de consimțământ prin care candidatul își exprimă acordul de a se procesa datele sale personale în scopul procedurii de recrutare și selecție conform formular nr. 3; * declarație pe proprie răspundere privind neîncadrarea în situația unui conflict de interese conform formular nr. 4; * declarație pe proprie răspundere prin care candidatul va confirma că nu se află într-una din situațiile prevăzute la art. 4 din O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, actualizata, precum și în alte condiții restrictive conform formular nr. 5; * declarație privind atragerea răspunderii în cazul falimentului/ insolvenței societăților/regiilor autonome administrate/conduse conform formular nr. 6. * declarație pe proprie răspundere că datele cuprinse în dosarul de candidatură corespund experienței profesionale conform formular nr. 7; * declarație privind destituirea dintr-o funcție publică, revocarea contractului de mandat și încetarea contractului individual de muncă în ultimii 5 ani conform formular 8 Lipsa oricărui document dintre cele enumerate atrage respingerea dosarului de candidatură. Cu excepția actelor depuse în original, celelalte documente vor fi conformate cu originalul de către candidat. Documentele necesare în procesul de selecție și formularele de declarații se regăsesc pe pagina de internet a autoritatii publice tutelare și a întreprinderii publice Dosarul de candidatură se va depune până la data de 29.12.2025, ora 15.30 la secretariatul Comisiei de selecție și nominalizare, cu sediul în Bld. Tudor Vladimirescu, nr. 22, et. 10, sector 5, București, în dosar plic închis și sigilat, unde va primi un număr de înregistrare și data certă a depunerii. Candidații care nu sunt înscriși în Corpul Administratorilor Publici vor depune documentele aferente dosarului în doua exemplare, ambele conformate cu originalul de către candidat. Dosarul va avea menționat "Candidatura pentru funcția de membru în Consiliul de Administrație al Societății de Transport București STB S.A., precum numele și prenumele candidatului. Depunerea pe suport hârtie a tuturor documentelor pentru candidatură este obligatorie. Dosarele de candidatură pe suport hârtie pot fi depuse / trimise prin poștă/curier la adresa mai-sus menționată. Dosarele de candidatură vor fi trimise și în format electronic, pe adresa de e-mail csn@tpbi.ro. Dosarele de candidatură care sunt depuse în format electronic, cât și documentele atașate vor trebui să conțină în mod obligatoriu numele și prenumele candidatului și denumirea societății (de exemplu "Candidatura CA - Nume Prenume - Societatea de Transport București STB S.A." respectiv numele atașamentului de ex. "CV Nume Prenume"). Plicurile ajunse după data și ora menționată nu vor fi luate în considerare. Candidații declarați admiși la etapa de selecție a dosarelor și care se regăsesc pe lista scurtă, vor fi evaluați în cadrul interviului, ora și locul desfășurării acestuia urmând a le fi anunțate personal prin intermediul poștei electronice. Relații suplimentare se pot obține de la comisia de selecție și nominalizare și de la expertul independent PUBLIC RESEARCH SRL, la adresele de email: csn@tpbi.ro, respectiv office@public-research.ro. Cereri de clarificări Pentru a asigura transparența procesului de selecție se va răspunde în timp util cererilor de clarificări formulate de către candidați, cu condiția ca aceștia să solicite doar informații care se referă la candidatura proprie Eventualele cereri de clarificări se depun prin e-mail ce va fi salvat cu titlul "Cerere clarificări Nume Prenume Societatea de Transport București STB S.A.". BIBLIOGRAFIE I. Cunoștințe generale privind sectorul public: * Constituția României, republicată; * Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare; * Legea nr. 161/2003 privind unele măsuri pentru asigurarea transparenței în exercitarea demnităților publice, a funcțiilor publice și în mediul de afaceri, prevenirea și sancționarea corupției, cu modificările și completările ulterioare; * Legea nr. 500/2004 privind finanțele publice, cu modificările și completările ulterioare; * Legea nr. 273/2006- privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare; * OSGG 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităților publice; * Legea 98/2016 privind achizițiile publice; * Legea 99/2016 privind achizițiile sectoriale; * Ordonanța de urgență a Guvernului nr.77/2014 privind procedurile naționale în domeniul ajutorului de stat, precum și pentru modificarea și completarea Legii concurenței nr. 21/1996, cu modificările și completările ulterioare; II. Cunoștințe privind guvernanța corporativă * Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare; * Hotărârea Guvernului nr. 617/2023 privind organizarea și funcționarea Agenției pentru Monitorizarea și Evaluarea Performanței Întreprinderilor Publice, cu modificările și completările ulterioare; * Hotărârea Guvernului nr. 639/2023 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice; * OECD Review of the Corporate Governance of State-Owned Enterprises in Romania - disponibil la adresa: https://www.oecd-ilibrary.org/sites/fabf20a8-en/index.html?itemId=/content/publication/fabf20a8-en * Recommendation of the Council on OECD Legal Instruments Principles of Corporate Governance disponibil la adresa: https://legalinstruments.oecd.org/public/doc/322/322.en.pdf * OECD Corporate Governance Factbook 2025 https://www.oecd.org/en/publications/oecd-corporate-governance-factbook-2025_f4f43735-en.html * Ghidul BVB privind raportarea ESG https://bvb.ro/info/Rapoarte/Ghiduri/Ghid_privind_raportarea_ESG.pdf * Codul Român al Sustenabilității III. Cunoștințe privind domeniul de activitate al societății: * Legea nr. 51/2006 a serviciilor comunitare de utilități publice * Legea nr. 92/2007 a serviciilor de transport public local * Regulamentul (CE) nr. 1370/2007 al Parlamentului European și al Consiliului din 23 octombrie 2007 privind serviciile publice de transport feroviar și rutier de călători și de abrogare a Regulamentelor (CEE) nr. 1191/69 și nr. 1107/70 ale Consiliului; * Scrisoarea de așteptări STB * Contractul de delegare a gestiunii serviciului public de transport persoane în aria teritorială de competență a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București-Ilfov nr. 7/29.07.2021 încheiat între STB SA și TPBI.
CELE MAI NOI ANUNȚURI
IMOBILIARE   VAND teren intravilan curti- constructii, 46.495mp, in...  
IMOBILIARE   PROPRIETAR, vând apartament 2 camere, 58mp, in Ploiesti in Mihai...  
IMOBILIARE   VAND TEREN intravilan în suprafață de 870 mp, situat la...  
IMOBILIARE   ANUNȚ de vânzare. Proprietar particular, persoană...  
PIAŢA MUNCII   A N U N Ț AUTORITATEA PUBLICĂ TUTELARĂ - ASOCIAȚIA...  
PIAŢA MUNCII   ANUNȚ DE SELECȚIE PENTRU 3 POSTURI DE MEMBRU ÎN...  
PIAŢA MUNCII   SC TALAS SRL cu sediul in Str.Lt.Vasile Fuica 48 Et.1...  
PIAŢA MUNCII   ANUNȚ PUBLIC -Selecție Director General. ETA S.A. Râmnicu...  
DIVERSE   ANUNT de licitatie publica cu strigare EURO INSOL,...  
DIVERSE   SC Gutenberg SA Deva, ofera spre vanzare un pachet de...  
DIVERSE   1.INFORMAȚII generale privind autoritatea contractantă,în special...  
DIVERSE   SUBSCRISA TURMAC INSOLVENCY SPRL, cu sediul în Bd.Unirii nr.78,...  
AUTO   DACIA DUSTER 1.5 dCi Prestige -2018. Vând Duster din 2018,...  
AUTO   CII COMAN AUREL vinde RENAULT MEGANE la licitatie in 03...  
AUTO   SC Besta Slimlife SRL vinde autospeciala Ford Transit...  
AUTO   ÎN data de 16 octombrie 2023, ora 10.00 (pentru...  

Imobiliare Vânzări | Imobiliare Cumpărări | Imobiliare Închirieri Oferte | Imobiliare Închirieri Cereri | Imobiliare Schimburi | Servicii Firme | Servicii Particulari | Oferte Locuri Muncă | Cereri Locuri Muncă | Propuneri Afaceri | Traduceri | Meditaţii | Vânzări | Cumpărări | Anunţuri Diverse | A.G.A | Licitaţii BRM | Licitaţii | Citaţii | Pierderi | Auto Vânzări | Auto Cumpărări | Auto Transporturi
Copyright © 2025 SC Meta Ring SRL. Toate drepturile rezervate
...