|
|

|
|
adaugă un anunț la această rubrică

|
ANUNȚ DE
SELECȚIE PENTRU 3 POSTURI DE MEMBRU ÎN CONSILIUL DE ADMINISTRAȚIE AL SOCIETĂȚII STUDIOUL CINEMATOGRAFIC ANIMAFILM S.A. Ministerul Culturii anunță declanșarea procedurii de selecție de candidați pentru nominalizarea în vederea numirii membrilor Consiliului de Administrație al Societății Studioul Cinematografic Animafilm S.A. Procesul de recrutare și selecție are ca scop identificarea și selectarea celor mai potriviți 3 (trei) candidați pentru ocuparea postului de membru în Consiliul de Administrație al Societății. Acest proces de recrutare și selecție se derulează în conformitate cu prevederile O.U.G. nr.109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare și ale H.G. nr.639/2023 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a O.U.G. nr.109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice. Condiții de participare: I.Cerințe de participare comune pentru toate posturile de membru în Consiliul de Administrație: a)au cetățenia română sau a altor state membre UE, cu condiția să aibă domiciliul sau reședința în România; b)cunosc foarte bine limba română (scris și vorbit); c)calitatea de membru în Consiliul de administrație al societății pentru care au aplicat nu este de natură a atrage o stare de incompatibilitate sau conflict de interese, astfel cum sunt definite de legislația în vigoare; d)nu se află în niciuna dintre situațiile prevăzute la art.4, art.12 alin.(3), art.30 alin.(9) și art.36 alin.(7) din O.U.G. nr.109/2011, cu modificările și completările ulterioare; e)nu se află în situația prevăzută la art.169 alin.(10) din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvență, cu modificările și completările ulterioare; f)nu se afla în perioada de interdicție de 3 ani de a exercita o funcție publică din cele prevăzute de art.1 din Legea nr.176/2010 privind integritatea în exercitarea funcțiilor și demnităților publice, pentru modificarea și completarea Legii nr.144/2007 privind înființarea, organizarea și funcționarea Agenției Naționale de Integritate, precum și pentru modificarea și completarea altor acte normative; g)nu au fost lucrători sau colaboratori ai Securității, în sensul dispozițiilor art.2 lit.a) și b) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr.24/2008 privind accesul la propriul dosar și deconspirarea Securității, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr.293/2008, cu modificările și completările ulterioare; h)au capacitate deplină de exercițiu; i)sunt apți din punct de vedere medical; j)îndeplinesc criteriile cerute prin O.U.G. nr.109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare și Hotărârea de Guvern nr.639/2023; k)dau dovadă de integritate prin asumarea condițiilor de obținere a certificatului ORNISS la nivelul solicitat de societate (Legea nr.182/2002 privind protecția informațiilor clasificate, ale Standardelor naționale de protecție a informațiilor clasificate în România, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr.585/2002, și ale Normelor privind protecția informațiilor clasificate ale Organizației Tratatului Atlanticului de Nord în România, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr.353/2002); l)au studii superioare și experiență în domeniul științelor inginerești, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al Societății Studioul Cinematografic Animafilm S.A. -științe umaniste și arte -domeniul de licență -cinematografie și media -absolvite în cadrul unei instituții de învățământ superior, de cel puțin 7 ani; m)au experiență în conducerea societăților sau regiilor autonome. II.Cerințe de participare specifice: A.Pentru postul de membru în Consiliul de Administrație autorizat ca auditor financiar și înregistrat în Registrul public electronic de către autoritatea competentă din România, din alt stat membru, din Spațiul Economic European sau din Elveția ori care deține experiență de cel puțin 3 ani în audit statutar, dobândită prin participarea la misiuni de audit statutar, dovedită cu documente justificative: a)este autorizat ca auditor financiar și este înregistrat în Registrul public electronic de către autoritatea competentă din România, din alt stat membru, din Spațiul Economic European, din Elveția sau din Regatul Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord sau deține experiență de cel puțin 3 ani în audit statutar, dobândită prin participarea la misiuni de audit statutar în România sau în cadrul comitetelor de audit formate la nivelul consiliilor de administrație/supraveghere ale unor societăți/entități de interes public, dovedită cu documente justificative; b)are studii superioare (cel puțin echivalent ISCED 6) în domeniul științelor inginerești, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al societății Studioul Cinematografic Animafilm S.A. -științe umaniste și arte -domeniul de licență -cinematografie și media -absolvite în cadrul unei instituții de învățământ superior; c)are minimum 7 ani de experiență profesională în domeniul studiilor absolvite prevăzute la lit.b); d)are experiență în conducerea societăților sau regiilor autonome. B.Pentru 2 posturi de membru în Consiliul de Administrație: a)studii superioare (cel puțin echivalent ISCED 6) în domeniul științelor inginerești, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al societății Studioul Cinematografic Animafilm S.A. -științe umaniste și arte -domeniul de licență -cinematografie și media -absolvite în cadrul unei instituții de învățământ superior; b)are minimum 7 ani de experiență profesională în domeniul studiilor absolvite prevăzute la lit.a); c)are experiență în conducerea societăților sau regiilor autonome. III.Criterii de selecție. Criteriile de selecție sunt competențe și trăsături necesare candidaților pentru a putea îndeplini cu succes rolurile care le vor fi atribuite; aceste criterii sunt grupate în următoarele grupe: competențe (competențe specifice sectorului de activitate a întreprinderii publice, competențe profesionale de importanță strategică, competențe de guvernanță corporativă, competențe sociale și personale, experiență pe plan local și internațional, competențe și restricții specifice pentru funcționarii publici sau alte categorii de personal din cadrul autorității publice tutelare ori din cadrul altor autorități sau instituții publice, altele în funcție de specialitatea întreprinderii publice), trăsături și alte criterii. Modalitatea de evaluare a candidaților. Evaluarea candidaților se face prin metoda analizei documentare a documentelor din dosarul de candidatură, metoda analizei informațiilor suplimentare față de cele din dosarul de candidatură solicitate de comisa de selecție și nominalizare, în scris, pentru a revizui, îmbunătăți și valida acuratețea punctajului, metoda analizei declarației de intenție, metoda verificării referințelor oferite de candidați, metoda verificării activității desfășurate anterior de candidați, metoda observării comportamentale a candidaților pe parcursul interviului organizat de Comisia de selecție, prin raportare la Profilul Consiliului de Administrație, Profilul Membrilor Consiliului de Administrație și prin raportare la indicatorii ce descriu competențele care sunt criterii de selecție a candidaților conform documentelor anterior menționate, metoda integrării rezultatelor analizei declarațiilor de intenție formulate pe baza Scrisorii de Așteptări de către candidați și metoda interviului organizat având în vedere dosarul de candidatură, profilul candidatului, profilul consiliului, declarația de intenție a candidatului. Depunerea dosarelor de candidatură. Dosarele de candidatură vor fi depuse în mod obligatoriu până cel târziu în data de 08.01.2026, ora 16.00, atât în format letric, cât și în format electronic. -Dosarul în format letric (pe suport de hârtie). Dosarele de candidatură pe suport de hârtie vor fi depuse personal sau trimise prin poștă sau curier, în plic închis, la registratura Ministerului Culturii din Bulevardul Unirii, nr.22, sector 3, București, în plic închis, pe care se va menționa următorul text: "Candidatură CA Studioul Cinematografic Animafilm S.A./[Numele și Prenumele candidatului]". -Dosarul Electronic. Transmiterea dosarului de candidatură și în format electronic este obligatorie și se va face la adresa de email: selectie.animafilm@cultura.ro. Reguli obligatorii pentru depunerea dosarelor de candidatură: -Toate documentele prezentate în dosarul de candidatură vor fi în limba română. -Documentele redactate într-o limbă străină se depun în copie certificată, însoțită de traducerea legalizată, efectuată de un traducător autorizat. -Pentru studiile efectuate în străinătate se vor depune echivalările acestora, după caz. -Mesajele e-mail de depunere a candidaturilor electronice, cât și documentele atașate vor trebui să conțină în mod obligatoriu numele și prenumele candidatului (de exemplu "CV Popescu Ion"). -Formularele F1-F5 vor fi completate electronic și transmise în format Word, cât și ca fișier de tip pdf. -CV-ul va fi transmis în format Word, cât și ca fișier de tip pdf. -Copiile documentelor solicitate vor fi scanate și salvate ca documente separate, având în titlu numele documentului, numele și prenumele candidatului -de exemplu "Diplomă licență Popescu Ion" sau "Extras REVISAL Popescu Ion". -Dosarele electronice NU vor fi transmise prin aplicații de transfer de fișiere (de ex: WeTransfer sau alte aplicații similare) -în cazul în care dimensiunea dosarului depășește capacitatea mesajului, se vor transmite mai multe mesaje succesive numerotate (de exemplu "Candidatura CA (societatea) Popescu Ion 1", "Candidatura CA (societatea) Popescu Ion 2" etc.). -Dosarele în format electronic vor fi transmise până la aceeași dată și oră stabilite pentru depunerea dosarului de candidatură în format fizic la registratura Ministerului Culturii. Documente necesare pentru depunerea candidaturii: Dosarele de candidatură vor conține în mod obligatoriu următoarele documente: a.Opis documente (numai în dosarul pe suport de hârtie); b.Curriculum vitae; c.Adeverință medicală valabilă care atestă starea de sănătate corespunzătoare; d.Certificatul de cazier judiciar valabil; e.Certificatul de cazier fiscal valabil; f.Copia actului de identitate; g.Copia certificatului de căsătorie sau a altor acte, doar în cazul în care numele de pe actele depuse este diferit de cel de pe actul de identitate; h.Copia diplomei de licență sau echivalentă; i.Copiil ale diplomelor de absolvire a altor forme de educație superioară (dacă este cazul) -alte programe licență, programe de master, doctorat, MBA, studii postniversitare. Nu se vor transmite copii ale diplomelor sau ale certificatelor de participare la programe de formare de scurtă durată; j.Copii ale documentelor care dovedesc experiența profesională cerută (extras Reges/Revisal, copie carnet de muncă, contracte de mandat/management, adeverințe eliberate de ang ajatori, certificat constatator pe persoană fizică eliberate de ONRC, documente din care să reiasă rezultatele economico-financiare ale întreprinderilor în care candidatul și-a exercitat mandatul de administrator sau de director, documente din care să reiasă autorizarea ca auditor financiar și înregistrarea în Registrul public electronic de către autoritatea competentă din România, din alt stat membru, din Spațiul Economic European, din Elveția sau din Regatul Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord sau deținerea de experiență de cel puțin 3 ani în audit statutar, dobândită prin participarea la misiuni de audit statutar în România sau în cadrul comitetelor de audit formate la nivelul consiliilor de administrație/supraveghere ale unor societăți/entități de interes public, după caz, alte documente însușite prin semnătură și ștampilă de emitent etc.); k.Formulare: -F1 -Cerere de înscriere; -F2 -Declarație pe propria răspundere privind conformitatea documentelor și informațiile prezentate în dosar, lipsa conflictului de interese și a situațiilor de incompatibilitate; -F3 -Acordul cu privire la obținerea de date în vederea verificării informațiilor; -F4 -Consimțământ de prelucrare a datelor cu caracter personal; -F5 -Declarație de interese. Documentele necesare în procesul de recrutare și selecție, precum și formularele de declarații se regăsesc și pe site-ul Autorității publice tutelare, Ministerul Culturii: https://www.cultura.ro/intreprinderi-publice. Alte informații. Comunicarea cu candidații. Pe întreg parcursul acestui proces de selecție, comunicarea cu candidații se va face prin mijloace electronice. Lista lungă, lista scurtă și propunerile de nominalizare au caracter confidențial și nu vor fi publicate; rezultatele obținute de candidați pe fiecare din etapele procesului de selecție le vor fi comunicate acestora individual. Protecția datelor personale. Procesul de recrutare și selecție descris în detaliu mai sus se va desfășura conform Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal. Informații suplimentare se pot obține la sediul Ministerului Culturii, Bd.Unirii nr.22, Sector 3, București, România, 021.224.27.15.
|
|

|
|

|

|
CELE MAI NOI ANUNȚURI
|
IMOBILIARE
|
VAND teren intravilan curti- constructii, 46.495mp, in...
|
IMOBILIARE
|
PROPRIETAR, vând apartament 2 camere, 58mp, in Ploiesti in Mihai...
|
IMOBILIARE
|
VAND TEREN intravilan în suprafață de 870 mp, situat la...
|
IMOBILIARE
|
ANUNȚ de vânzare. Proprietar particular, persoană...
|
PIAŢA MUNCII
|
A N U N Ț AUTORITATEA PUBLICĂ TUTELARĂ - ASOCIAȚIA...
|
PIAŢA MUNCII
|
ANUNȚ DE SELECȚIE PENTRU 3 POSTURI DE MEMBRU ÎN...
|
PIAŢA MUNCII
|
SC TALAS SRL cu sediul in Str.Lt.Vasile Fuica 48 Et.1...
|
PIAŢA MUNCII
|
ANUNȚ PUBLIC -Selecție Director General. ETA S.A. Râmnicu...
|
DIVERSE
|
ANUNT de licitatie publica cu strigare EURO INSOL,...
|
DIVERSE
|
SC Gutenberg SA Deva, ofera spre vanzare un pachet de...
|
DIVERSE
|
1.INFORMAȚII generale privind autoritatea contractantă,în special...
|
DIVERSE
|
SUBSCRISA TURMAC INSOLVENCY SPRL, cu sediul în Bd.Unirii nr.78,...
|
AUTO
|
DACIA DUSTER 1.5 dCi Prestige -2018. Vând Duster din 2018,...
|
AUTO
|
CII COMAN AUREL vinde RENAULT MEGANE la licitatie in 03...
|
AUTO
|
SC Besta Slimlife SRL vinde autospeciala Ford Transit...
|
AUTO
|
ÎN data de 16 octombrie 2023, ora 10.00 (pentru...
|
|

|
|
|