
|
1.INFORMAȚII generale
privind autoritatea contractantă,în special denumirea, C.I.F.,adresa, /fax și/sau email,persoană de contact:-Primăria comunei Doljești, com.Doljești, str.Ștefan cel Mare și Sfânt, nr.44, jud.Neamț, /fax-0233780514, email:primcomdoljesti@yahoo.com, primariadoljesti@gmail.com persoana de contact Bălăucă Gina. 2.Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică,în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat:-teren, situat în intravilanul satului Buruienești, com.Doljești, str.Alexandru Ioan Cuza nr.87A, jud.Neamț,în suprafață de 186mp, din care suprafață construită-de 55mp și suprafață utilă-de 46,75mp, aparținând domeniului public,al Comunei Doljești, înscris în C.F.nr.59117-C1, nr.cad.59117-C1, cu destinația de farmacie, conform caietului de sarcini. Închirierea se face conform art.333, art.335 din O.U.G.57/2019, și conform H.C.L.nr.122/24.11.2025 3.Informații privind documentația de atribuire:-se regăsesc în caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar,al documentației de atribuire:-Documentația de atribuire se poate ridica,de la sediul Comunei Doljești. 3.2.Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției,de la care se poate obține un exemplar,din documentația de atribuire:-Compartiment Achiziții Publice al Comunei Doljești, com.Doljești, str.Ștefan cel Mare și Sfânt, nr.44, jud.Neamț. 3.3.Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G.nr.57/2019 privind Codul administrativ:-50 lei,se poate achita numerar,la casieria Comunei Doljești. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificărilor:-09/12/2025, ora 15.00. 4.Informații privind ofertele: 4.1.Data-limită de depunere a ofertelor:-17/12/2025, orele 15,00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele:-sediul Comunei Doljești, com.Doljești, str.Ștefan cel Mare și Sfânt, nr.44, jud.Neamț. 4.3.Nr.de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă:-un exemplar original,într-un plic sigilat. 5.Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor:-18/12/2025, ora 9,00,la sediul Comunei Doljești, com.Doljești, str.Ștefan cel Mare și Sfânt, nr.44, jud.Neamț. 6.Denumirea, adresa, telefon și/sau email,ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței:-Tribunalul Neamț, mun.Piatra Neamț, Bd.Decebal, nr.5, jud.Neamț, 0233212294, fax-0233235655 mail:tr-neamt-scomerciala@just.ro. 7.Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate,în vederea publicării:-25/11/2025.
|
|

|