POSTEAZĂ ANUNȚ GRATUIT www.bursa.ro  
  IMOBILIARE
  PIAŢA MUNCII
SERVICII FIRME  100
SERVICII PARTICULARI  100
OFERTE LOCURI MUNCĂ  103
CERERI LOCURI MUNCĂ  31
PROPUNERI AFACERI  62
TRADUCERI  42
MEDITAŢII  51
  DIVERSE
  AUTO
PIAŢA MUNCII OFERTE LOCURI MUNCĂ
adaugă un anunț la această rubrică
SOCIETATEA RECONS  S.A. Arad, cu sediul în Arad, B-dul Iuliu Maniu, FN, jud.Arad, înregistrată la ORC Arad sub nr.J1996000091021, 8189348, email: office@reconsarad.ro, anunță organizarea procesului de recrutare și selecție pentru funcția de Director General, în conformitate cu prevederile OUG nr.109/2011, în următoarele condiții: Pentru a putea aplica la funcția de Director General, candidatul trebuie să îndeplinească următoarele condiții, cumulativ: Persoană fizică care să aibă capacitate deplină de exercițiu și stare de sănătate bună; Să aibă cetățenie română sau cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene, cu condiția să aibă domiciliul în România; Să cunoască limba română (scris și vorbit); Să fie absolvent de studii superioare finalizate cu diplomă de licență/master/doctorat în domeniul tehnic sau economic; Pentru sistemul de studii Bologna, studiile vor fi confirmate cu diplomă de master. Pentru candidații care au absolvit instituții de învățământ superior în străinătate, aceștia vor face dovada recunoașterii diplomelor respective de către statul român. Vechime în specialitatea studiilor absolvite de cel puțin 7 ani; Experiență relevantă și directă în management sau în funcții de conducere exercitate la nivelul autorităților publice ori în funcții de administrator, respectiv de director, precum și orice alte funcții de conducere în cadrul întreprinderilor publice ori societăților din sectorul privat, de minim 10 ani; Vechime în activitatea de conducere și coordonare echipe de minim 7 ani; Să nu aibă antecedente penale, respectiv să nu aibă înscrieri în cazierul judiciar și fiscal; Experiență relevantă în implementarea de proiecte cu finanțare din fonduri externe (cel puțin un proiect implementat); Experiență în gestionarea contractelor de delegare privind utilitățile publice/servicii publice (cel puțin un contract de delegare finalizat sau în derulare); Experiență în negociere, dialog social, comunicare instituțională și interpersonală; Experiență în derularea programelor de responsabilitate socială și de mediu; Bună reputație personală și profesională; Să nu fi fost destituit dintr-o funcție publică, nu i-a fost revocat contractul de mandat pentru neîndeplinirea indicatorilor cheie de performanță sau să nu-i fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 5 ani; Să nu se afle într-una din situațiile prevăzute de art.4 lit.(a-e) din OUG nr.109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, aprobată de Legea nr.111/2016, astfel cum a fost modificată și completată ulterior, inclusiv prin Legea nr.187/2023 și Legea nr.296/2023, și anume: Senator; Deputat; Membru al Guvernului; Prefect și subprefect; Primar și viceprimar. Să nu fie persoană care a auditat situațiile financiare ale societății RECONS SA Arad in oricare din ultimii 3 ani financiari anteriori nominalizării; Să nu se afle într-una din situațiile prevăzute de art.4 lit.(g) din OUG nr.109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, aprobată de Legea nr.111/2016, astfel cum a fost modificată și completată ulterior, inclusiv prin Legea nr.187/2023, Legea nr.296/2023 și Legea 158/2025, adică persoană care, potrivit legii, este incapabilă sau care a fost condamnată pentru infracțiuni contra patrimoniului prin nesocotirea încrederii, infracțiuni de corupție, delapidare, infracțiuni de fals în înscrisuri, evaziune fiscală, infracțiuni prevăzute de Legea nr.129/2019 pentru prevenirea și combaterea spălării banilor și finanțării terorismului, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, cu modificările și completările ulterioare; Să nu se afle într-una din situațiile prevăzute de art.4 lit.(h) din OUG nr.109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, aprobată de Legea nr.111/2016, astfel cum a fost modificată și completată ulterior, inclusiv prin Legea nr.187/2023, Legea nr.296/2023 și Legea 158/2025, adică persoană care nu poate ocupa funcția de administrator sau director conform Legii nr.31/1990, republicată, cu modificările și completările ulterioare; Să nu fie o persoană care a fost sancționată de Banca Națională a României, Autoritatea de Supraveghere Financiară, Comisia Națională a Valorilor Mobiliare sau de către Comisia de Supraveghere a Asigurărilor; Să nu fie persoană incompatibilită sau în conflict de interese potrivit Legii nr.161/2003 cu poziția de Director General al societății. Criterii de evaluare/selecție pentru funcția de Director General: Criteriile obligatorii ce se vor folosi în cadrul procedurii de selecție sunt diferențiate în grupe și subgrupe, după cum urmează: Competențe. Competențe specifice sectorului de activitate a întreprinderii publice: Capacitatea de a integra în organizație principiile de acțiune și metodele de organizare și operare specifice domeniului de activitate al întreprinderii publice; Capacitatea de a găsi și adopta soluții viabile de asigurare a unei infrastructuri și a unei baze materiale moderne suficientă pentru a permite funcționarea optimă a societății. Competențe profesionale de importanță strategică: Competențe fundamentale de strategie în ceea ce privește activitatea societății; Competență financiară și de afaceri; Abilități de identificare și gestionare a riscuri specific managementului întreprinderilor; Experiență în atragerea și gestionarea investițiilor (inclusiv cu finantare europeana); Experiență în gestionarea contractelor de delegare utilitati sau servicii publice. Guvernanță corporativă: Cunoștințe despre principii și bune practici de guvernanță corporativă aplicată; Capacitatea de a lua decizii; Cunoștințe despre monitorizarea performanței întreprinderilor publice. Competențe sociale și personale: Interese ocupaționale specifice postului de director general; Cunoașterea și aplicarea eticii și integrității în activitatea profesională/managerială; Comunicare interpersonală și instituțională; Experiență pe plan local și internațional: Experiență de administrare sau management pe plan local/național; Experiență de administrare și management pe plan internațional; Competențe și restricții specifice pentru funcționarii publici sau alte categorii de personal din cadrul autorității publice tutelare ori din cadrul altor autorități sau instituții publice: Competențe și restricții specifice pentru funcționarii publici sau alte categorii de personal; Competențe pecifice acționarilor și autorității publice tutelare; Cunoștințe despre domeniul de activitate al societății; Experiență anterioară în relația cu autoritățile publice, locale/centrale. Trăsături: Integritate și reputație personală/profesională; Orientare către rezultate; Capacitatea de analiză și sinteză; Independență; Expunere politică. Aliniere cu Scrisoarea de așteptări a acționarilor. Prezintă clar obiectivele pe care va trebui să le atingă în viitorul mandat în directă corelare cu așteptările acționarilor; Formulează aprecieri coerente privind provocările specifice cu care se confruntă societatea în corelare cu contextul acesteia; Prezintă clar legătura dintre profilul personal și obiectivele pe care trebuie să le realizeze, conform scrisorii de așteptări. Cerințe prescriptive și proscriptive: Rezultatele economico-financiare ale întreprinderilor în care și-a exercitat mandatul de administrator sau director; Înscrieri în cazierul judiciar sau fiscal; Studii superioare finalizate cu diplomă de licență/master/doctorat în domeniul tehnic sau economic, și experiență de minm 7 ani în specialitatea studiilor absolvite. Experiență relevantă și directă în management sau în funcții de conducere exercitate la nivelul autorităților publice ori în funcții de administrator, respectiv de director, precum și orice alte funcții de conducere în cadrul întreprinderilor publice ori societăților din sectorul privat, de minim 10 ani. Candidații selectați conform condițiilor minime obligatorii de mai sus vor fi evaluați în baza matricei profilului candidatului. LISTA DOCUMENTELOR CE TREBUIE DEPUSE DE FIECARE CANDIDAT ÎN CUPRINSUL DOSARULUI DE CANDIDATURĂ. Dosarul de candidatură va conține în mod obligatoriu următoarele documente: 1.Opis dosar de candidatură; 2.Curriculum vitae -model european conf.H.G. nr.1021/2004; 3.Copie act de identitate; 4.Copie documente care atestă pregătirea profesională; 5.Copie documente care atestă experiența profesională solicitată ,conform condițiilor obligatorii de participare (carnet de muncă, extras Revisal, contract de mandat, adeverință care să ateste experiența profesională, fișă post, orice document relevant după caz); 6.Certificat de cazier judiciar, valabil la data depunerii dosarului; 7.Certificat de cazier fiscal, valabil la data depunerii dosarului; 8.Adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, nu mai veche de 6 luni anterior derulării concursului, emisă de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate; 9.Formulare specifice procedurii: Formularul 1 -Declarație privind statutul de independent; Formularul 2 -Declarație privind neîncadrarea în situația de conflict de interese și/sau incompatibilități și asumarea corectitudinii datelor și informațiilor depuse; Formularul 3 -Declarație privind situațiile prevăzute la art.4 și 33 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.109/2011 privind guvernața corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare; Formularul 4 -Declarație privind situațiile prevăzute la art.30 alin.9 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.109/2011 privind guvernața corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare; Formularul 5 -Declarație privind situațiile prevăzute la art.36 alin.7 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.109/2011 privind guvernața corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare; Formularul 6 -Declarație pe proprie răspundere prin care candidatul își exprimă acordul de a se procesa datele sale personale în scopul procedurii de recrutare și selecție și de a fi evaluat; Formularul 7 -Declaratie pe proprie răspundere privind atragerea răspunderii în cazul insolvenței sau falimentului; Formularul 8 -Declarație privind statutul de funcționar public/personal al autorității publice tutelare sau al unei alte instituții sau autorități publice; Formularul 9 -Declarație privind apartenența politică; Formularul 10 -Declarație privind procedura penală; Anexa nr.3 -Declarație pe proprie răspundere. Formularele se pot descărca de pe site-ul societății (www.reconsarad.ro). Documentele se vor depune în plic închis cu mențiunea “Dosar de candidatură pentru poziția de Director General al SC Recons SA Arad”, personal sau prin curier, la adresa: SC RECONS SA ARAD, B-dul Iuliu Maniu, FN, registratură, precum și pe adresa de email: biroufpro@gmail.com. Data-limită pentru depunerea dosarelor: 19.01.2026, ora 12.00. Dosarele de candidatură se transmit obligatoriu atât în format fizic, cât și în format electronic. Candidaturile primite după data și ora specificate în anunț sau netrimiterea acestora atât în format fizic, cât și în format electronic atrage respingerea candidaturilor. Informații suplimentare puteți obține la adresele (www.reconsarad.ro) și biroufpro@gmail.com
CELE MAI NOI ANUNȚURI
IMOBILIARE   VAND teren intravilan curti- constructii, 46.495mp, in...  
IMOBILIARE   PROPRIETAR, vând apartament 2 camere, 58mp, in Ploiesti in Mihai...  
IMOBILIARE   VAND TEREN intravilan în suprafață de 870 mp, situat la...  
IMOBILIARE   ANUNȚ de vânzare. Proprietar particular, persoană...  
PIAŢA MUNCII   ANUNȚ selecție ??" Director General Societatea DRUMURI ȘI...  
PIAŢA MUNCII   SOCIETATEA RECONS S.A. Arad, cu sediul în Arad, B-dul Iuliu...  
PIAŢA MUNCII   ȘCOALA Gimnazială Topolovățu Mare,cu sediul în Topolovățu Mare,...  
PIAŢA MUNCII   COLEGIUL Tehnologic „Spiru Haret”,cu sediul în Piatra Neamț,...  
DIVERSE   SC GUTENBERG SA Deva, ofera spre vanzare un pachet de...  
DIVERSE   BANEASA DEVELOPMENTS SRL, CUI 15108621, declara pierdut certificat...  
DIVERSE   C.I.I. DRĂGAN ANA-MARIA in calitate de administrator judiciar...  
DIVERSE   CII Rațiu Elisabeta inregistrat in cadrul U.N.P.I.R. sub...  
AUTO   DACIA DUSTER 1.5 dCi Prestige -2018. Vând Duster din 2018,...  
AUTO   CII COMAN AUREL vinde RENAULT MEGANE la licitatie in 03...  
AUTO   SC Besta Slimlife SRL vinde autospeciala Ford Transit...  
AUTO   ÎN data de 16 octombrie 2023, ora 10.00 (pentru...  

Imobiliare Vânzări | Imobiliare Cumpărări | Imobiliare Închirieri Oferte | Imobiliare Închirieri Cereri | Imobiliare Schimburi | Servicii Firme | Servicii Particulari | Oferte Locuri Muncă | Cereri Locuri Muncă | Propuneri Afaceri | Traduceri | Meditaţii | Vânzări | Cumpărări | Anunţuri Diverse | A.G.A | Licitaţii BRM | Licitaţii | Citaţii | Pierderi | Auto Vânzări | Auto Cumpărări | Auto Transporturi
Copyright © 2025 SC Meta Ring SRL. Toate drepturile rezervate
...