POSTEAZĂ ANUNȚ GRATUIT www.bursa.ro  
  IMOBILIARE
  PIAŢA MUNCII
SERVICII FIRME  100
SERVICII PARTICULARI  100
OFERTE LOCURI MUNCĂ  105
CERERI LOCURI MUNCĂ  31
PROPUNERI AFACERI  62
TRADUCERI  42
MEDITAŢII  51
  DIVERSE
  AUTO
PIAŢA MUNCII OFERTE LOCURI MUNCĂ
adaugă un anunț la această rubrică
ANUNT Compania  de Apa Oradea SA cu sediul în Oradea, str. D. Zamfirescu nr. 3 este operator licentiat pentru serviciile cu alimentare cu apa si de canalizare si si-a propus urmatoarele obiective : - Implementarea programelor de investitii cu finantare externa (in special fonduri de coeziune ) si cele din bugetul propriu - Imbunatatirea relatiilor cu clientii si cresterea gradului de satisfactie a acestora - Imbunatatirea eficientei companiei din punct de vedere administrativ , operational , tehnic si financiar - Construirea unei structui integrate pentru asigurarea serviciilor utilitare de apa si de canalizare in Oradeași județul Bihor Societatea este, în proporție de 99,99%, deținută de Municipiul Oradea. Pentru mai multe informații privind compania și activitățile sale, vă rugăm accesați: http://www.apaoradea.ro/. Consiliul de Administratie al S.C. Compania de apa Oradea S.A. , respectand principiile liberei competitii, nediscriminarii, transparentei, asumarii raspunderii si cu luarea in considerare a specificului domeniului de activitate a societatii comerciale, anunta demararea procedurii de selectie pentru urmatoarea pozitiie, cu principalele atributii si raspunderi : Director tehnic 1. Atribuții - răspunde de exploatarea în condiții de eficiență ridicată a întregului sistem de alimentare cu apă și de canalizare în condițiile respectării și realizării tuturor cerințelor impuse de asigurarea calității serviciilor și protecției mediului, sănătății si securității muncii; - asigură și răspunde de monitorizarea și realizarea continuității calitative și cantitative (24 ore din 24) a serviciilor prestate de societate; - asigură și răspunde de respectarea întocmai a prevederilor ROFAC, a licenței de operator, a contractului de delegare de gestiune pe linie tehnică; - elaboreaza planul de investiții, reparații și dotări și urmărește realizarea acestora împreună cu compartimentele de specialitate; - urmareste incheierea contractelor pentru noile investitii si actioneaza pentru asigurarea la termen a documentatiilor tehnice, conform graficelor de esalonare a investitiilor; - coordonează activitatea Comisiei tehnice la elaborarea hotărârilor cu privire la avizare, teme de proiectare, documentații tehnice de achiziție prin licitație a lucrărilor, utilajelor și serviciilor; - coordonează, asigură și răspunde de intervențiile operative în caz de poluare și situații de urgență; - răspunde de realizarea programelor pentru: extinderea și îmbunătățirea serviciilor de alimentare cu apă și canalizare, respectarea procedurilor de lucru, organizarea în condiții de eficiență a activității societății cu respectarea tuturor cerințelor referitoare la asigurarea calității serviciilor și protecției mediului și sănătății și securității muncii; - coordonează și răspunde de implementarea programelor de investitii cu finanțare din buget și surse proprii; - coordonează din punct de vedere tehnic implementarea programelor de investitii cu finanțare din fonduri externe; - este răspunzător, în condițiile legii, pentru modul de îndeplinire a îndatoririlor sale legate de obligațiile rezultate din Contractul de Delegare a Gestiunii Serviciilor și în cel de mandat; - răspunde de respectarea disciplinei de producție, de realizarea indicatorilor de performanță. 2. Beneficii Candidatul selectat va avea un pachet salarial în concordanță cu responsabilitățile funcției de Director Tehnic, în conformitate cu prevederile Legii nr. 111/2016 pentru aprobarea OUG nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice completata si modificată și în limitele maximale aprobate de Adunarea Generală a Acționarilor Societății. 3. Conditii de calificare: - Studii superioare tehnice de lungă durată (în domeniul: construcții hidrotehnice, instalații, construcții civile, ingineria mediului, mecanică, electrotehnică, energetică, electro-mecanica, electro-energetica); - Vechime în muncă în specialitatea studiilor de minim 10 ani; - Experiență de minim 5 ani în funcții de management sau de administrare a unor entități juridice publice sau private - Cunoașterea aprofundată a cadrului legislativ și de reglementare a serviciilor în domeniul alimentării cu apa și de canalizare; - Experiență în elaborarea/dezvoltarea de strategii corporative și participarea în implementarea unor proiecte de investiții cu finanțare internă și externă reprezintă un avantaj; - Competențe profesionale (planificare strategică, managementul riscului, management de proiect, operarea și dezvoltarea sistemului de alimentare cu apa, de canalizare și epurare); - Bune competențe interpersonale (imagine, leadership, abilități de comunicare, de susținere argumentată a opiniilor proprii, de negociere, diplomație, orientare spre rezultate, gândire strategică, muncă în echipă); - Nu a fost inițiată și nu se afla în desfășurare nicio procedură de natură penală împotriva sa și nu are nicio condamnare penală. 4. Documente necesare depunerii candidaturii: Candidatii vor depune, conform instrucțiunilor de mai jos, următoarele documente: 1. Curriculum vitae în format European insotit de documente doveditoare 2. Cazier judiciar 3. Declarație pe proprie răspundere prin care aplicantul va confirma că nu a fost inițiată și nici nu se află în desfășurare procedură de natură penală împotriva sa 4. Rezultatele demonstrate în activitatea anterioară ( recomandari ) 5. Declarație pe proprie răspundere prin care candidatul este de acord cu utilizarea datelor sale în scopul procesului de recrutare și selecție Numele si prenumele candidatilor, datele personale ale acestora sau orice alte informatii care ar putea sa duca la identificarea lor sau a caror publicare ar putea sa le aduca vreun prejudiciu de orice natura ar fi acesta, au caracter STRICT CONFIDENTIAL si nu vor fi comunicate decat reprezentantilor oficiali ai Societatii. Candidații trebuie să depună dosarele până în data de 09 ianuarie 2026, ora 15.00, ora României , la sediul societatii din Oradea ( secretariat , cam. 1 ), str. Duiliu Zamfirescu nr. 3. Dosarele de candidatură pot fi trimise și prin poștă, cu mențiunea că acestea trebuie să ajungă înainte de data de 9 ianuarie 2026, ora 15.00. Dosarele vor conține obligatoriu dovezi de validitate a informațiilor din CV și referințe despre activitatea derulată (recomandari), în caz contrar nu vor fi luate în considerare. Dovezile de validitate a informatiilor din CV vor fi semnate in nume propriu pentru conformitate cu originalul . Documentele vor fi depuse în plic închis , cu mențiunea: Aplicație pentru poziția Director tehnic al SC Compania de Apă Oradea SA. Plicurile ajunse după data și ora menționate nu vor fi luate în considerare. Candidaturile vor fi depuse în limba română. După stabilirea listei scurte, candidații declarați admiși vor depune o scrisoare de intenție (maximum 2-3 pagini ); scrisoarea de intenție va fi considerată oferta tehnică (conform OUG 109/2011) și va conține motivația candidatului, obiectivele propuse pe perioada de mandat și argumentarea alegerii sale pentru poziția respectivă. Termenul de depunere este 11 februarie 2026. Interviul va avea loc in data de 12-13 februarie 2026 . Candidații selectați vor fi anuntați telefonic despre ora la care va avea loc interviul.
CELE MAI NOI ANUNȚURI
IMOBILIARE   VAND teren intravilan curti- constructii, 46.495mp, in...  
IMOBILIARE   PROPRIETAR, vând apartament 2 camere, 58mp, in Ploiesti in Mihai...  
IMOBILIARE   VAND TEREN intravilan în suprafață de 870 mp, situat la...  
IMOBILIARE   ANUNȚ de vânzare. Proprietar particular, persoană...  
PIAŢA MUNCII   SCOALA Gimnaziala Siriu,cu sediul în sat Lunca Jaristei,...  
PIAŢA MUNCII   SCOALA Gimnaziala Siriu,cu sediul în sat Lunca Jaristei,...  
PIAŢA MUNCII   ANUNT Compania de Apa Oradea SA cu sediul în Oradea, str. D....  
PIAŢA MUNCII   ANUNT Compania de Apa Oradea SA cu sediul în Oradea, str. D....  
DIVERSE   SC Gutenberg SA Deva, ofera spre vanzare un pachet de...  
DIVERSE   1.INFORMAȚII generale privind autoritatea contractantă,în special...  
DIVERSE   1.INFORMAȚII generale privind autoritatea contractantă,în special...  
DIVERSE   DASCAL INSOLVENCY SPRL, desemnat lichidator judiciar pentru SC...  
AUTO   DACIA DUSTER 1.5 dCi Prestige -2018. Vând Duster din 2018,...  
AUTO   CII COMAN AUREL vinde RENAULT MEGANE la licitatie in 03...  
AUTO   SC Besta Slimlife SRL vinde autospeciala Ford Transit...  
AUTO   ÎN data de 16 octombrie 2023, ora 10.00 (pentru...  

Imobiliare Vânzări | Imobiliare Cumpărări | Imobiliare Închirieri Oferte | Imobiliare Închirieri Cereri | Imobiliare Schimburi | Servicii Firme | Servicii Particulari | Oferte Locuri Muncă | Cereri Locuri Muncă | Propuneri Afaceri | Traduceri | Meditaţii | Vânzări | Cumpărări | Anunţuri Diverse | A.G.A | Licitaţii BRM | Licitaţii | Citaţii | Pierderi | Auto Vânzări | Auto Cumpărări | Auto Transporturi
Copyright © 2025 SC Meta Ring SRL. Toate drepturile rezervate
...