POSTEAZĂ ANUNȚ GRATUIT www.bursa.ro  
  IMOBILIARE
  PIAŢA MUNCII
SERVICII FIRME  100
SERVICII PARTICULARI  100
OFERTE LOCURI MUNCĂ  104
CERERI LOCURI MUNCĂ  30
PROPUNERI AFACERI  62
TRADUCERI  42
MEDITAŢII  51
  DIVERSE
  AUTO
PIAŢA MUNCII OFERTE LOCURI MUNCĂ
adaugă un anunț la această rubrică
ANUNȚ de  recrutare pentru membru în Consiliul de Administrație al Societății Apatet Natura SRL. Procedura de selecție a membrilor Consiliului de Administrație al Societății Apatet Natura SRL este dezvoltată în acord cu prevederile OUG nr.109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, precum și cu prevederile Hotărârii de Guvern nr.639/2023 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare prevederilor din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr.109/2011, Legea nr.31/1990 a societăților, republicata, cu modificările și completările ulterioare, cele ale Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și Actul Constitutiv al Societății Apatet Natura SRL. Fiecărui membru al CA îi este cerut să înțeleagă pe deplin responsabilitățile Consiliului, să aibă o viziune pe termen lung și să ofere contribuții valoroase la bunul mers al Societății, să arate dedicație pentru rolul său prin pregătirea minuțioasă, disponibilitate și punctualitate; dedicație pentru îmbunătățirea continuă Societății, integritate, independență, să ia numai decizii pentru binele organizației și să dovedească probitate morală. -Orientarea către client -Preocuparea permanenta pentru creșterea gradului de încredere al clienților si pentru asigurarea unei transparente legate de acțiunile întreprinse. -Competența profesionala. Creșterea eficientei generale a companiei, prin corecta dimensionare, informare și motivare a personalului societății; Instruirea permanenta a personalului, pentru creșterea gradului de profesionalism; Crearea unui mediu favorabil învățării în companie si sprijinirea angajaților în a-i dezvolta capacitatea de a folosi tehnici si proceduri moderne prin oferirea de oportunități materiale si de training. -Grija pentru mediu. Gestionarea rațională a resurselor naturale. Principalele atribuții și responsabilități ale membrilor CA sunt: -Să reprezinte Societatea în raporturile cu terții și în fața oricăror autorității ale Statului Român, în limita împuternicirilor. -Să își exercite mandatul încredințat personal și cu loialitate, competență și cu diligența unui profesionist. -Să îndeplinească obiectivele și criteriile de performanță stabilite de către AGA, după caz. -Să își folosească toată priceperea, experiența și toate mijloacele ce-i vor fi puse la dispoziție de către Societate, în vederea conducerii activității acesteia astfel încât să ajungă la îndeplinirea prevederilor din bugetul de venituri și cheltuieli aprobat de către AGA. -Să informeze lunar CA, printr-un raport scris, cu privire la activitatea de conducere operativă a Societății desfășurată pe perioada precedentă. -Să formuleze propuneri adresate CA referitoare la programul anual de activitate și la strategia de perspectivă a Societății, după caz. CONDIȚIILE GENERALE MINIME OBLIGATORII CARE VOR FI ÎNDEPLINITE DE MEMBRII CONSILIULUI SUNT URMĂTOARELE: -Studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalent; -Experiență profesională relevantă și adecvată funcției pentru care candidează pe un post care a necesitat studii superioare; -Experiență relevantă de conducere/administrare a întreprinderilor publice, private sau regii autonome; Competențe în domeniul contabilității și a auditului statutar, așa cum acestea sunt stabilite la art.65 alin.3 și 3.1 din Legea nr.162/2017 actualizată. -Cunoașterea limbii române (scris și vorbit) și cetățenia română sau cetățenia altor state UE, cu condiția să aibă domiciliul în România; -Capacitatea deplină de exercițiu; -Fără înscrisuri în cazierul judiciar; -Fără înscrisuri în cazierul fiscal; -Să nu se afle în conflict de interese care să îl/o facă incompatibil/ă cu exercitarea funcției de membru în Consiliul de Administrație al Apatet Natura S.R.L.; -Să nu fie destituit/ă dintr-o funcție publică, să nu îi fi fost revocat mandatul de administrator sau director pentru neîndeplinirea indicatorilor de performanță, sau să nu-i fi încetat contractul individual de muncă din motive disciplinare în ultimii 5 ani; -Nu pot fi administratori persoanele care, potrivit legii, sunt incapabile ori care au fost condamnate pentru infracțiuni contra patrimoniului prin nesocotirea încrederii, infracțiuni de corupție, delapidare, infracțiuni de fals în înscrisuri, evaziune fiscală, infracțiuni prevăzute de Legea nr.129/2019 pentru prevenirea și sancționarea spălării banilor, precum și pentru instituirea unor măsuri de prevenire și combatere a finanțării terorismului, republicată, cu modificările ulterioare. Candidații căutați vor avea următoarele competențe: -competențe de leadership și management; -capacitate de a lua decizii și de a-și asuma responsabilitatea; -capacitate antreprenorială și caracter inovativ; -abilitatea de gestionare a conflictelor; -abilitatea de a lucra în echipă, dar și de a relaționa cu toate categoriile de stakeholderi. Etapele procesului de Recrutare și selecție sunt următoarele: 1.Depunerea dosarelor. 2.Evaluarea dosarelor -doar dosarele complete vor fi luate în considerare pentru Lista lungă. 3.Comunicarea candidaților selectați pentru Lista scurtă. 4.Depunerea declarației de intenție. 5.Interviul final (cu reprezentanții societății, ai APT și reprezentantul expertului independent). 6.Comunicarea rezultatelor finale. Candidații vor depune, conform instrucțiunilor de mai jos, următoarele documente: 1.Curriculum Vitae în format European. 2.Copii ale diplomelor de studii și, după caz, ale altor specializări relevante. 3.Copie act de identitate. 4.Copie documente doveditoare privind experiența profesională (recomandări, listă de proiecte coordonate, alte documente neconfidențiale). 5.Declarație privind cazierul judiciar (Formularul 1). 6.Declarație privind cazierul fiscal (Formularul 2). 7.Declarație privind adeverința medicală (Formularul 3). 8.Declarație privind statutul de independent (Formularul 4). 9.Declarație privind conținutul dosarului de candidatură (Formularul 5). 10.Declarație privind apartenența la consiliile de administrație (Formularul 6). 11.Declarație de consimțământ (Formularul 7). 12.Declarație privind neîncadrarea în situația de conflict de interese (Formularul 8). 13.Declarație privind incompatibilitatea potrivit art.30, alin.9 din O.U.G. nr.109/2011 (Formularul 9). 14.Declarație de intenție, care va exprima motivația candidatului pe baza Scrisorii de așteptări (ulterior, doar pentru candidații selectați pe lista scurtă). Candidații trebuie să depună candidaturile până în data de 30.10.2025, ora 16:00, ora României. Documentele vor fi transmise prin email (la adresa primaria.tetchea@cjbihor.ro) cu titlul Aplicație pentru poziția de membru în CA APATET NATURA SRL. Documentele în format electronic ajunse după data și ora menționate nu vor fi luate în considerare. În cazul în care aplicația nu conține toate documentele solicitate mai sus, candidatura nu va fi luată în considerare. Modelele de declarații necesare sunt disponibile online pe site-ul APT Comuna Țețchea sau pe bază de cerere la adresa primaria.tetchea@cjbihor.ro. Candidaturile vor fi depuse în limba română. Candidații selectați vor fi anunțați despre data și locația la care va avea loc interviul.
CELE MAI NOI ANUNȚURI
IMOBILIARE   PROPRIETAR, vând apartament 2 camere, 58mp, in Ploiesti in Mihai...  
IMOBILIARE   VAND TEREN intravilan în suprafață de 870 mp, situat la...  
IMOBILIARE   ANUNȚ de vânzare. Proprietar particular, persoană...  
IMOBILIARE   PROPRIETAR vând teren intravilan (curți-construcții demolabile...  
PIAŢA MUNCII   ANUNȚ selecție ADMINISTRATORI la Societatea TRANS AUTO...  
PIAŢA MUNCII   ANUNȚ de recrutare pentru membru în Consiliul de...  
PIAŢA MUNCII   PROCEDURĂ DE SELECȚIE PENTRU CONSILIUL DE ADMINISTRAȚIE AL...  
PIAŢA MUNCII   LICEUL Tehnologic ,,Sf. Dimitrie”,cu sediul în Teregova,...  
DIVERSE   UAT Bălăceanu, județul Buzău, anunță publicarea documentelor...  
DIVERSE   BRM Terminalul Galați, organizează în data de 07.10.2025 orele...  
DIVERSE   BRM - Terminalul Galați organizează în data de...  
DIVERSE   SUBSCRISA, CITR Filiala Ilfov SPRL, cu sediul în Voluntari,...  
AUTO   DACIA DUSTER 1.5 dCi Prestige -2018. Vând Duster din 2018,...  
AUTO   CII COMAN AUREL vinde RENAULT MEGANE la licitatie in 03...  
AUTO   SC Besta Slimlife SRL vinde autospeciala Ford Transit...  
AUTO   ÎN data de 16 octombrie 2023, ora 10.00 (pentru...  

Imobiliare Vânzări | Imobiliare Cumpărări | Imobiliare Închirieri Oferte | Imobiliare Închirieri Cereri | Imobiliare Schimburi | Servicii Firme | Servicii Particulari | Oferte Locuri Muncă | Cereri Locuri Muncă | Propuneri Afaceri | Traduceri | Meditaţii | Vânzări | Cumpărări | Anunţuri Diverse | A.G.A | Licitaţii BRM | Licitaţii | Citaţii | Pierderi | Auto Vânzări | Auto Cumpărări | Auto Transporturi
Copyright © 2025 SC Meta Ring SRL. Toate drepturile rezervate
...