|

|
adaugă un anunț la această rubrică

|
ANUNȚ DE
SELECȚIE PENTRU 7 POSTURI DE MEMBRU ÎN CONSILIUL DE ADMINISTRAȚIE AL COMPANIEI NAȚIONALE ADMINISTRAȚIA CANALELOR NAVIGABILE S.A. Acest proces de selecție se derulează în conformitate cu prevederile O.U.G. nr.109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare, și cu cele ale H.G. nr.639/2023 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Ordonanței de Urgență a Guvernului nr.109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice. I.CONDIȚII GENERALE CARE TREBUIE ÎNTRUNITE DE CANDIDAȚI. Candidații pe care dorim sa îi identificăm în procesul de selecție pentru nominalizarea în vederea numirii membrilor Consiliului de Administrație al Companiei Naționale Administrația Canalelor Navigabile S.A. trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții: a)cunosc limba română (scris și vorbit) și au cetățenia română sau cetățenia altor state membre ale Uniunii Europene, cu condiția să aibă domiciliul sau reședința în România; b)nu se află în niciuna dintre situațiile prevăzute la art.4, art.12, alin.(3), art.30 alin.(9) sau art.36 alin (7) din O.U.G.nr.109/2011; c)nu se află în situația prevăzută la art.169 alin.(10) din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvență, cu modificările și completările ulterioare; d)nu se află în situația prevăzută în art.731 din Legea nr.31/1990 a societăților, republicată, cu modificările și completările ulterioare; e)sunt apți din punct de vedere medical; f)au capacitate deplină de exercițiu; g)au studii superioare finalizate cel puțin cu diplomă de licență și experiență în domeniul științelor inginerești, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al respectivei întreprinderi publice de minimum 7 ani; h)au cel puțin 15 ani vechime în muncă; i)au experiență în conducerea societăților sau regiilor autonome; j)îndeplinesc toate condițiile prevăzute de OUG nr.109/2011 și de HG nr.639/2023. II.CONDIȚII SPECIFICE CARE TREBUIE ÎNDEPLINITE DE CANDIDAȚI. Administrator tip A (1 post). Prin raportare la prevederile art.34 din OUG nr.109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, coroborat cu prevederile art.65 din Legea nr.162/2017 privind auditul statutar al situațiilor financiare anuale și al situațiilor financiare anuale consolidate și de modificare a unor acte normative, pentru posturile de membru în Consiliul de Administrație cu competențe în domeniul contabilității și auditului statutar este necesar: -să fie autorizat ca auditor financiar și să fie înregistrat în Registrul public electronic de către autoritatea competentă din România, din alt stat membru, din Spațiul Economic European sau din Elveția sau să dețină experiență de cel puțin 3 ani în audit statutar dobândită prin participarea la misiuni de audit statutar în România sau în cadrul comitetelor de audit formate la nivelul consiliilor de administrație/supraveghere ale unor societăți/entități de interes public, dovedită cu documente justificative; -să aibă studii superioare finalizate cel puțin cu diplomă de licență și experiență în domeniul științelor inginerești, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al Companiei Naționale Administrația Canalelor Navigabile S.A. (cod CAEN 5222 -Activități de servicii anexe transporturilor pe apă) de minimum 7 ani; -să dețină cel puțin 15 ani vechime în muncă; -să aibă experiență în conducerea societăților sau regiilor autonome. Pentru posturile de tip A, constituie avantaj deținerea de către candidați de competențe profesionale dovedite prin minim 5 ani de experiență în administrarea sau managementul unor entități, persoane juridice ce desfășoară activități specifice sectorului transport naval, logistic, operare portuară, administrarea infrastructurii de transport naval sau competențe profesionale dovedite prin minim 5 ani de experiență în cadrul autorităților administrației publice centrale sau locale ori instituțiilor publice, îndeplinind atribuții de conducere, reglementare sau control în domeniul naval. La acest tip de post pot aplica și candidații care dețin competențe profesionale dovedite prin minim 5 ani de experiență în administrarea sau managementul unor entități, persoane juridice ce desfășoară activități specifice sectorului transport naval, logistic, operare portuară, administrarea infrastructurii de transport naval sau competențe profesionale dovedite prin minim 5 ani de experiență în cadrul autorităților administrației publice centrale sau locale ori instituțiilor publice, îndeplinind atribuții de conducere, reglementare sau control în domeniul naval. Administrator tip B (cel puțin 2 posturi). Prin raportare la prevederile art.42 din OG nr.22/1999 privind administrarea porturilor și a căilor navigabile, utilizarea infrastructurilor de transport naval aparținând domeniului public, precum și desfășurarea activităților de transport naval în porturi și pe căile navigabile interioare, pentru cele cel puțin 2 posturi de membru în Consiliul de Administrație cu competențe profesionale dovedite prin minimum 5 ani de experiență în administrarea sau managementul unor entități, persoane juridice ce desfășoară activități specifice sectorului transport naval, logistic, operare portuară, administrarea infrastructurii de transport naval sau competențe profesionale dovedite prin minimum 5 ani de experiență în cadrul autorităților administrației publice centrale sau locale ori instituțiilor publice, îndeplinind atribuții de conducere, reglementare sau control în domeniul naval este necesar: -să aibă studii superioare finalizate cel puțin cu diplomă de licență și experiență în domeniul științelor inginerești, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al Companiei Naționale Administrația Canalelor Navigabile S.A. (cod CAEN 5222 -Activități de servicii anexe transporturilor pe apă) de minimum 7 ani; -să dețină cel puțin 15 ani vechime în muncă; -să dețină competențe profesionale dovedite prin minimum 5 ani de experiență în administrarea sau managementul unor entități, persoane juridice ce desfășoară activități specifice sectorului transport naval, logistic, operare portuară, administrarea infrastructurii de transport naval sau competențe profesionale dovedite prin minimum 5 ani de experiență în cadrul autorităților administrației publice centrale sau locale ori instituțiilor publice, îndeplinind atribuții de conducere, reglementare sau control în domeniul naval; -să aibă experiență în conducerea societăților sau regiilor autonome. Administrator tip C (cel mult 4 posturi). Pentru acest tip de posturi de membru în Consiliul de Administrație este necesar: -să aibă studii superioare finalizate cel puțin cu diplomă de licență și experiență în domeniul științelor inginerești, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al Companiei Naționale Administrația Canalelor Navigabile S.A. (cod CAEN 5222 -Activități de servicii anexe transporturilor pe apă) de minimum 7 ani; -să dețină cel puțin 15 ani vechime în muncă; -să aibă experiență în conducerea societăților sau regiilor autonome. Pentru postul de tip C, constituie avantaj deținerea de către candidați de competențe profesionale dovedite prin minim 5 ani de experiență în administrarea sau managementul unor entități, persoane juridice ce desfășoară activități specifice sectorului transport naval, logistic, operare portuară, administrarea infrastructurii de transport naval sau competențe profesionale dovedite prin minim 5 ani de experiență în cadrul autorităților administrației publice centrale sau locale ori instituțiilor publice, îndeplinind atribuții de conducere, reglementare sau control în domeniul naval. La acest tip de post pot aplica și candidații care dețin competențe profesionale dovedite prin minim 5 ani de experiență în administrarea sau managementul unor entități, persoane juridice ce desfășoară activități specifice sectorului transport naval, logistic, operare portuară, administrarea infrastructurii de transport naval sau competențe profesionale dovedite prin minim 5 ani de experiență în cadrul autorităților administrației publice centrale sau locale ori instituțiilor publice, îndeplinind atribuții de conducere, reglementare sau control în domeniul naval. III.CRITERII DE SELECȚIE. Criteriile de selecție sunt diferențiate în următoarele grupe: Competențe -competențe specifice sectorului de activitate a întreprinderii publice, competențe profesionale de importanță strategică, competențe de guvernanță corporativă, competențe sociale și personale, experiență pe plan local și internațional, competențe și restricții specifice pentru funcționarii publici sau alte categorii de personal din cadrul autorității publice tutelare ori din cadrul altor autorități sau instituții publice, aliniere cu scrisoarea de așteptări; Trăsături -reputație personală și profesională, integritate, independență, expunere politică, abilități de comunicare interpersonală, orientare către rezultate, capacitate de sinteză; Alte criterii -rezultatele economico-financiare ale întreprinderilor în care candidatul și-a exercitat mandatul de administrator sau de director, înscrieri în cazierul fiscal și judiciar, criterii de gen, capacitatea de a identifica, evalua și gestiona riscurile operaționale, tehnice și de reglementare specifice administrării canalelor navigabile, capcitatea de integrare a viziunii strategice cu principiile de dezvoltare durabilă, inclusiv integrarea aspectelor de mediu, capacitatea de a adopta noi tehnologii și soluții inovatoare pentru optimizarea operațiunilor și pentru a asigura modernizarea infrastructurii concesionate. IV.MODALITATEA DE EVALUARE A CONDIȚIILOR ȘI A CRITERIILOR DE SELECȚIE. Evaluarea candidaților se face, după caz, prin analiza documentelor din dosarul de candidatură, analiza informațiilor suplimentare față de cele din dosarul de candidatură solicitate de comisa de selecție și nominalizare, în scris, pentru a revizui, îmbunătăți și valida acuratețea punctajului, verificarea referințelor oferite de candidați, verificarea activității desfășurate anterior de candidați, observarea comportamentală a candidaților pe parcursul interviului organizat de Comisia de selecție, prin raportare la Profilul Consiliului de Administrație, Profilul Membrilor Consiliului de Administrație și indicatorii ce descriu competențele care sunt criterii de evaluare a candidaților conform documentelor anterior menționate, analiza declarației de intenție, integrarea rezultatelor analizei declarațiilor de intenție formulate pe baza Scrisorii de Așteptări de către candidați și interviul organizat având în vedere dosarul de candidatură, profilul candidatului, profilul consiliului, declarația de intenție a candidatului. V.DEPUNEREA DOSARELOR DE CANDIDATURĂ. În conformitate cu prevederile Regulamentului-Cadru de Organizare și Funcționare a Comisiilor de Selecție și Nominalizare a Candidaților pentru Postul de Membru în Cadrul Consiliilor de Administrație/Supraveghere ale Întreprinderilor Publice, publicat de AMEPIP în data de 12.03.2024, art.23 alin.(1), dosarul de candidatură se depune până la data-limită de 01.09.2025, ora 16.30, potrivit art.19 alin.(3) din Anexa nr.1 la H.G. nr.639/2023 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a O.U.G. nr.109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, în format letric la Registratura Ministerului Transporturilor și Infrastructurii din Bulevardul Dinicu Golescu nr.38, sector 1, Bucuresti, Cod poștal 010873 și se transmit în mod obligatoriu și în format electronic prin e-mail, la adresele instituționale ale Comisiei de Selecție și Nominalizare: comisie.acn@mt.ro. Dosarul în format letric (pe suport de hârtie). Dosarele de candidatură pe suport de hârtie vor fi depuse în plic închis și sigilat, pe care se va menționa următorul text: "Candidatură Administrator A, B sau C al CN ACN S.A./[Numele și Prenumele candidatului]" la Registratura Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, situată în Bulevardul Dinicu Golescu nr.38, sector 1, Bucuresti, Cod poștal 010873. Dosarul în format electronic. Dosarele de candidatură în format electronic se transmit la următoarea adresă de e-mail cu mențiunea în subiectul mesajului a următorului text: "Candidatura Administrator A, B sau C la CN ACN SA/[Numele și Prenumele candidatului]", comisie.acn@mt.ro. Reguli obligatorii pentru depunerea dosarelor de candidatură: -Mesajele e-mail de depunere a dosarului în format electronic, cât și documentele atașate vor trebui să conțină, în mod obligatoriu, numele și prenumele candidatului (de exemplu "CV Popescu Ion"). -Formularele F1-F5 și CV-ul din dosarul în format electronic vor fi transmise ca fișier de tip PDF (extensie .pdf), cât și ca fișier editabil (extensie .docx). -Copiile documentelor solicitate vor fi scanate si transmise ca documente separate, având în titlu tipul documentului, numele și prenumele candidatului -de exemplu "Diploma licență Popescu Ion" sau "Extras REGES Popescu Ion". -Dosarele în format electronic NU vor fi transmise prin aplicații de transfer de fișiere (de ex: WeTransfer sau alte aplicații similare) -în cazul în care dimensiunea dosarului depășește capacitatea mesajului, se vor transmite mai multe mesaje succesive numerotate (de exemplu "Candidatura Administrator A, B sau C la CN ACN SA Popescu Ion 1", "Candidatura Administrator A, B sau C la CN ACN SA Popescu Ion 2", etc.). -Dosarele în format electronic vor fi transmise până la aceeași dată și oră stabilite pentru depunerea dosarului de candidatură în format fizic la registratura Ministerului Transporturilor și Infrastructurii. -Toate documentele prezentate în dosarul de candidatură vor fi în limba română. -Documentele redactate într-o limbă străină se depun în copie certificată, însoțită de traducerea legalizată, efectuată de un traducător autorizat. -Pentru studiile efectuate în străinătate se vor depune echivalările acestora, după caz. VI.DOCUMENTE NECESARE PENTRU DEPUNEREA CANDIDATURII. Dosarele de candidatură vor conține în mod obligatoriu cel puțin următoarele documente: 1.Opis documente (numai în dosarul pe suport de hârtie); 2.Curriculum vitae tehnoredactat, datat și semnat care va include informații detaliate privind activitatea anterioară și cea desfășurată în prezent, cu intervale de timp sub forma ZZ/LL/AAAA pentru fiecare formă exercitată, inclusiv denumirea angajatorilor și natura activităților desfășurate de aceștia, funcțiile deținute, cu evidențierea acelor activități care se înscriu în sfera funcției pentru care candidează, precum și alte informații relevante legate de entitățile în care persoana fizică a deținut sau deține responsabilități de conducere. Informațiile cuprinse în curriculum vitae trebuie să fie relevante din perspectiva nivelului de cunoștințe, aptitudini și experiență pe care persoana respectivă le deține; 3.Adeverință medicală, (emisă cu maxim 30 zile înainte de data depunerii dosarului); 4.Certificatul de cazier judiciar, in termenul de valabilitate; 5.Certificatul de cazier fiscal, în termenul de valabilitate; 6.Copii: a.Copia actului de identitate; b.Copia certificatului de căsătorie sau a altor acte, doar în cazul în care numele de pe actele depuse este diferit de cel de pe actul de identitate; c.Copia diplomei de licență sau echivalentă; d.Copii ale diplomelor de absolvire a alor cicluri de studii universitare (dacă este cazul) -alte programe de licență, programe de master, doctorat, MBA. Nu se vor transmite copii ale diplomelor sau ale certificatelor de participare la programe de formare de scurtă durată; e.Copii ale documentelor care dovedesc experiența profesională cerută (extras Reges/Revisal, copie carnet de muncă dacă este cazul), contracte de mandat/management, adeverințe eliberate de angajatori, certificat constatator eliberat de ONRC, documente din care să reiasă rezultatele economico-financiare ale întreprinderilor în care candidatul și-a exercitat mandatul de administrator sau de director, documente din care să reiasă ca este autorizat ca auditor financiar și înregistrat în Registrul public electronic de către autoritatea competentă din România, din alt stat membru, din Spațiul Economic European sau din Elveția sau ca deține experiență de cel puțin 3 ani în audit statutar dobândită prin participarea la misiuni de audit statutar în România sau în cadrul comitetelor de audit formate la nivelul consiliilor de administrație/supraveghere ale unor societăți/entități de interes public (daca este cazul), alte documente însușite prin semnătură și ștampilă de emitent care să ateste contribuția directă a candidatului la îmbunătățirea performanțelor financiare ale societăților pe care le-a administrat/condus, dovada înscrierii în corpul administratorilor independenți (dacă este cazul), etc. 7.Formulare: a.F1 -Cererea de înscriere; b.F2 -Declarație pe propria răspundere privind conformitatea documentelor și informațiilor prezentate în dosar; c.F3 -Acordul cu privire la obținerea de date în vederea verificării informațiilor; d.F4 -Consimțământ de prelucrare a datelor cu caracter personal; e.F5 -Declarația de interese. Tipizatele oficiale pot fi descărcate de pe paginile web www.mt.gov.ro și www.acn.ro. VII.ALTE INFORMAȚII. a.Comunicarea cu candidații. Pe întreg parcursul acestui proces de selecție, comunicarea cu candidații se va face prin mijloace electronice. Lista lungă, lista scurtă și propunerile de nominalizare au caracter confidențial și nu vor fi publicate; rezultatele obținute de candidați pe fiecare din etapele procesului de selecție le vor fi comunicate acestora individual în modalitațile descrise mai sus. b.Protecția datelor personale. Acest proces de recrutare și selecție descris în detaliu mai sus, se va desfășura conform Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal.
|
|

|
|

|

CELE MAI NOI ANUNȚURI
|
IMOBILIARE
|
ANUNȚ de vânzare. Proprietar particular, persoană...
|
IMOBILIARE
|
PROPRIETAR vând teren intravilan (curți-construcții demolabile...
|
IMOBILIARE
|
GARSONIERA 40mp, reabilitata termic, mobilata, termopan,...
|
IMOBILIARE
|
GARSONIERA 40mp, reabilitata termic, mobilata, termopan,...
|
PIAŢA MUNCII
|
ANUNȚ DE SELECȚIE PENTRU 7 POSTURI DE MEMBRU ÎN...
|
PIAŢA MUNCII
|
ȘCOALA Gimnzială Brestovăț,cu sediul în Comuna Brestovăț,...
|
PIAŢA MUNCII
|
PRIMĂRIA Comunei Fundeni,cu sediul în comuna Fundeni,...
|
PIAŢA MUNCII
|
ANUNȚ DE SELECȚIE AGROPIEȚE S.A. Tulcea anunță...
|
DIVERSE
|
1. Informații generale privind autoritatea contractantă, în...
|
DIVERSE
|
Subscrisa CII MANOLE IRINA-MIRELA, cu sediul in Bucuresti,...
|
DIVERSE
|
CONVOCATOR al Adunării Generale Extraordinare a Acționarilor...
|
DIVERSE
|
ANUNȚ PUBLIC SC OMV PETROM SA, anunță publicul interesat...
|
AUTO
|
DACIA DUSTER 1.5 dCi Prestige -2018. Vând Duster din 2018,...
|
AUTO
|
CII COMAN AUREL vinde RENAULT MEGANE la licitatie in 03...
|
AUTO
|
SC Besta Slimlife SRL vinde autospeciala Ford Transit...
|
AUTO
|
ÎN data de 16 octombrie 2023, ora 10.00 (pentru...
|
|

|
|
|