POSTEAZĂ ANUNȚ GRATUIT www.bursa.ro  
  IMOBILIARE
  PIAŢA MUNCII
SERVICII FIRME  100
SERVICII PARTICULARI  100
OFERTE LOCURI MUNCĂ  104
CERERI LOCURI MUNCĂ  30
PROPUNERI AFACERI  62
TRADUCERI  42
MEDITAŢII  51
  DIVERSE
  AUTO
PIAŢA MUNCII OFERTE LOCURI MUNCĂ
adaugă un anunț la această rubrică
ANUNȚ de  recrutare pentru 5 (cinci) poziții vacante de membrii în Consiliul de Administrație al Societății Agenția de Dezvoltare Locală Oradea SA Procedura de selecție a membrilor Consiliului de Administrație al Societății ADLO SA este dezvoltată în acord cu prevederile OUG nr.109/2011 privind guvernanța corporativă a intreprinderilor publice, precum și cu prevederile Hotărârii de Guvern nr. 639/2023 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare prevederilor din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 109/2011, Legea nr. 31/1990 a societăților, republicata, cu modificările și completările ulterioare, cele ale Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și Actul Constitutiv al Societății ADLO SA. Procesul de recrutare și selecție are ca scop identificarea celor mai potriviți candidați pentru ocuparea unui număr de 5 (cinci) poziții vacante de membrii în Consiliul de Administrație al Societății ADLO SA Cerințe de participare Cerințe de participare pentru toți candidații • cetățenia română sau a altor state membre UE, cu condiția să aibă domiciliul sau reședința în România • studii superioare si experiență în domeniul științelor inginerești, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al întreprinderi publice de cel puțin 7 ani, potrivit art. 28, alin. (3) din OUG nr. 109/2011; • experiență relevantă de conducere/management/administrare a unor societăți comerciale, întreprinderi publice sau regii autonome • cunosc foarte bine limba română (scris si vorbit); • capacitate deplină de exercițiu; • nu au înscrisuri în cazierul fiscal și judiciar ??" art.16, C - alte criterii din HG 639/ 2023 • nu se află în conflict de interese care să îl/o facă incompatibil/ă cu exercitarea funcției de membru în Consiliul de Administrație al ADLO SA.; • nu este destituit/ă dintr-o funcție publică, nu i-a fost revocat mandatul de administrator sau director pentru neîndeplinirea indicatorilor de performanță, sau nu i-a încetat contractul individual de muncă din motive disciplinare în ultimii 5 ani; • îndeplinesc criteriile cerute prin OUG 109/2011 privind Guvernanța Corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare și HG 639/2011 • nu pot fi administratori persoanele care, potrivit legii, sunt incapabile ori care au fost condamnate pentru infracțiuni contra patrimoniului prin nesocotirea încrederii, infracțiuni de corupție, delapidare, infracțiuni de fals în înscrisuri, evaziune fiscală, infracțiuni prevăzute de Legea nr. 129/2019 pentru prevenirea și sancționarea spălării banilor, precum și pentru instituirea unor măsuri de prevenire și combatere a finanțării terorismului, republicată, cu modificările ulterioare. Cerințe de participare specifice A. Pentru poziția de membru în Consiliul de Administrație de auditor financiar sau cu experiență de cel puțin 3 ani în audit statutar dobândită prin participarea la misiuni de audit statutar în România sau în cadrul comitetelor de audit formate la nivelul consiliilor de administrație/supraveghere ale unor societăți/ entități de interes public (Administrator 1) • este autorizat ca auditor financiar și înregistrat în Registrul public electronic de către autoritatea competentă din România, din alt stat membru, din Spațiul Economic European sau din Elveția sau deține experiență de cel puțin 3 ani în audit statutar dobândită prin participarea la misiuni de audit statutar în România sau în cadrul comitetelor de audit formate la nivelul consiliilor de administrație/ supraveghere ale unor societăți/entități de interes public, dovedită cu documente justificative ; • studii superioare (cel puțin echivalent ISCED 6) absolvite în cadrul unui institut de învățământ superior • minimum 7 ani vechime în domeniul studiilor absolvite • experiență relevantă în funcție de conducere, management sau administrare a unor entități publice și/sau private și în conducerea societăților sau regiilor autonome B. Pentru celelalte 4 poziții de membru în Consiliul de Administrație cu studii superioare și experiență în domeniul științelor inginerești, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al ADLO SA (denumite Administrator 2, Administrator 3, Administrator 4, Administrator 5): • studii superioare (cel puțin echivalent ISCED 6) domeniul științelor inginerești, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al AIR Oradea absolvite în cadrul unui institut de învățământ superior • minimum 7 ani experiență profesională în domeniul studiilor absolvite sau în domeniul de activitate al societății ADLO SA • experiență relevantă în funcție de conducere, management sau administrare a unor entități publice și/sau private și în conducerea societăților sau regiilor autonome. Criterii de selecție Criteriile de selecție sunt competențe și trăsături necesare candidaților pentru a fi capabili să îndeplinească cu succes rolul care le-a fost atribuit. Aceste criterii sunt grupate în următoarele capitole: • competențe specifice ADLO SA și domeniului de activitate al acesteia • competențe strategice/tehnice • competențe de guvernanță corporativ㠕 competențe sociale și personale • experiență pe plan local și internațional • trăsături specifice postului • alinierea cu scrisoarea de așteptări. Modalitatea de evaluare a candidaților Evaluarea candidaților se va face prin mai multe metode, în funcție de etapa din procesul de recrutare și selecție. In prima etapă vor fi evaluate dosarele depuse de către candidați în format electronic sau fizic precum și completările la dosare (solicitate și depuse acolo unde este cazul). Se vor verifica referințe, baze de date pentru firme pentru a confirma afirmațiile făcute în CV. Se va evalua Declarația de intenție elaborată pe baza Scrisorii de așteptări pe baza criteriilor menționate în descrierea matricii. In etapa de interviu se vor observa comportamentele candidaților și se vor evalua răspunsurile la întrebările adresate de comisie pe baza cerințelor din Profilul Candidatului și a Matricii Consiliului. Aceste informații vor fi raportate la standardele cuprinse în documentele menționate mai sus. Etapele procesului de Recrutare și selecție și dosarele necesare în fiecare etapă: I. Depunerea dosarelor În această etapă se vor depune electronic (la adresa de email menționată mai jos) sau în format fizic (la adresa menționată mai jos) următoarele documente (în limba română): 1. Curriculum Vitae în format EuroPass (nu se vor lua în considerare alte formate) 2. Copii ale diplomelor de studii și, după caz, ale altor specializări relevante (nu se vor depune documente care au fost obținute în urma unor workshopuri sau cursuri de scurtă durată) 3. Copie act de identitate (și copie certificat căsătorie dacă numele de pe diploma de licență este diferit de numele actual) 4. Copie documente doveditoare privind experiența profesională de minim 7 ani în studiile absolvite cu diplomă de licență (copie carte de muncă, extras REGES/Revisal, adeverință de la locul/locurile de muncă etc.) 5. Copie documente doveditoare privind performanța profesională (recomandări, listă de proiecte coordonate, situații financiare publice care să ateste performanța entității juridice în perioada de mandat, alte documente neconfidențiale etc.) 6. Copie documente doveditoare privind experiența de conducere ca și director sau ca și administrator (contract de mandat, REGES/Revisal, contract de muncă, certificat constatator pe persoana fizica de la ONRC etc.) 7. Declarație privind cazierul judiciar (Formularul 1) 8. Declarație privind cazierul fiscal (Formularul 2) 9. Declarație privind capacitatea de exercițiu (sau adeverință medical) (Formularul 3) 10. Declarație privind statutul de independent (Formularul 4) 11. Declarație privind conținutul dosarului de candidatură (Formularul 5) 12. Declarație privind apartenența la consilii de administrație (Formularul 6) 13. Declarație de consimțământ (Formularul 7) 14. Declarație privind neîncadrarea în situația de conflict de interese (Formularul 8) 15. Declarație privind situațiile prevăzute la art. 6 din O.U.G. nr. 109/2011 (Formularul 9) 16. Declarație privind incompatibilitatea potrivit art. 30, alin.9 din O.U.G. nr. 109/2011 (Formularul 10) II. Depunerea declarației de intenție Declarația de intenție va fi solicitată în scris, individual, de către expertul independent DOAR candidaților calificați pe Lista scurtă. Declarația de intenție, conform Anexei 1C la OUG 109/2011 alin. (3) și (4.) va cuprinde minim următoarele răspunsurile și viziunea candidatului cu privire la așteptările acționarilor; • aprecieri cu privire la provocările specifice cu care se confruntă întreprinderea publică, raportate la situația contextuală a acesteia; • legătura dintre profilul candidatului și obiectivele pe care trebuie să le realizeze, conform scrisorii de așteptări. • exemple de indicatori financiari și nefinanciari pentru măsurarea obiectivelor prezentate în scrisoarea de așteptări, precum și exemple de indicatori de performanță financiari și nefinanciari • constrângeri, riscuri și limitări pe care candidatul consideră că le-ar putea întâmpina în implementarea măsurilor propuse. III. Interviul final (cu reprezentanți ai societății, ai APT și reprezentantul expertului independent). Interviul are ca scop validarea informațiilor din dosar, discuția pe baza Declarației de intenție și întrebări care urmăresc clarificarea aspectelor de performanță profesională și impact în organizațiile din care a făcut/face parte candidatul. Candidații trebuie să depună candidaturile până în data de 24.06.2025 , ora 16:00, ora României. Documentele vor fi transmise prin email (la adresa office@romarketing.ro) cu Subiectul Aplicație pentru poziția de membru în Consiliul de Administrație ADLO SA - nume______prenume___________ sau fizic la adresa RoMarketing SRL, Str. Ceyrat, Nr 4, Etaj 1. Documentele depuse după data și ora menționate nu vor fi luate în considerare. În cazul în care aplicația nu conține toate documentele solicitate mai sus, candidatura nu va fi luată în considerare. Modelele de declarații necesare sunt disponibile online pe site-ul societății sau pe bază de cerere la adresa office@romarketing.ro. Toate documentele vor fi depuse vor fi depuse în limba română.
CELE MAI NOI ANUNȚURI
IMOBILIARE   GARSONIERA 40mp, reabilitata termic, mobilata, termopan,...  
IMOBILIARE   GARSONIERA 40mp, reabilitata termic, mobilata, termopan,...  
IMOBILIARE   GARSONIERA 40mp, reabilitata termic, mobilata, termopan,...  
IMOBILIARE   GARSONIERA 40mp, reabilitata termic, mobilata, termopan,...  
PIAŢA MUNCII   SOCIETATEA Domenii Prest Serv SRL, prin Comisia de selecție a...  
PIAŢA MUNCII   ANUNȚ de recrutare pentru 5 (cinci) poziții vacante de...  
PIAŢA MUNCII   PRIMĂRIA Municipiului Târgu Secuiesc anunță declanșarea procedurii de...  
PIAŢA MUNCII   PRIMĂRIA Orașului Vicovu De Sus,cu sediul în Vicovu de Sus,...  
DIVERSE   CASA DE INSOLVENTA STEGARU SPRL, scoate la licitatie...  
DIVERSE   COMUNICAT Societatea IAR SA își informează acționarii înregistrați...  
DIVERSE   CI Săvoiu Iulian anunță intrarea SEPTIME PATA NEGRA SRL...  
DIVERSE   INSOLVENȚA SM SPRL Filiala București în calitate de...  
AUTO   CII COMAN AUREL vinde RENAULT MEGANE la licitatie in 03...  
AUTO   SC Besta Slimlife SRL vinde autospeciala Ford Transit...  
AUTO   ÎN data de 16 octombrie 2023, ora 10.00 (pentru...  
AUTO   TMUCB SA vinde: 1.Dacia Duster (2013) 245.000km -3.500€;...  

Imobiliare Vânzări | Imobiliare Cumpărări | Imobiliare Închirieri Oferte | Imobiliare Închirieri Cereri | Imobiliare Schimburi | Servicii Firme | Servicii Particulari | Oferte Locuri Muncă | Cereri Locuri Muncă | Propuneri Afaceri | Traduceri | Meditaţii | Vânzări | Cumpărări | Anunţuri Diverse | A.G.A | Licitaţii BRM | Licitaţii | Citaţii | Pierderi | Auto Vânzări | Auto Cumpărări | Auto Transporturi
Copyright © 2025 SC Meta Ring SRL. Toate drepturile rezervate
...