POSTEAZĂ ANUNȚ GRATUIT www.bursa.ro  
  IMOBILIARE
  PIAŢA MUNCII
SERVICII FIRME  100
SERVICII PARTICULARI  100
OFERTE LOCURI MUNCĂ  110
CERERI LOCURI MUNCĂ  30
PROPUNERI AFACERI  62
TRADUCERI  42
MEDITAŢII  51
  DIVERSE
  AUTO
PIAŢA MUNCII OFERTE LOCURI MUNCĂ
adaugă un anunț la această rubrică
ANEXA 7  la Plan de selecție ??" componenta integrală Anunț selecție ADMINISTRATORI la Societatea GOSPODĂRIRE URBANĂ S.R.L. Nr. posturi: 5 (cinci) Data publicării anunțului: 20.05.2025 Termen-limită pentru depunerea dosarelor de candidatură: 30 de zile de la data publicării anunțului: 20.06.2025 ora 14.00 Dosarele de candidatură se depun astfel: în plic închis și sigilat la Registratura Primăriei Municipiului Galați, Strada Domnească nr.54, municipiul Galați, județ Galați, cod 800008 și în format electronic pe adresa guvernanta@primariagalati.ro Pentru informații suplimentare persoanele interesate sunt rugate să acceseze paginile de internet ale Societății GOSPODĂRIRE URBANĂ S.R.L. (https://gospodarire-urbana.ro/) și Autorității Publice Tutelare (https://www.primariagalati.ro/) sau să contacteze reprezentantul expertului independent. Persoană de contact: CĂTĂLIN BURDUȘA Telefon: 0756-084.813 E-mail: catalin.burdusa@yahoo.com CRITERII DE SELECȚIE CUMULATIVE: - Are cetățenie română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România; - Cunoaște limba română (scris și vorbit); - Are capacitate deplină de exercițiu; - Are o stare de sănătate corespunzătoare funcției pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberată de medicina muncii; - Nu a fost destituit dintr-o funcție publică și/sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 5 ani; - Nu are înscrieri în cazierul judiciar și fiscal; - Nu a fost începută urmărirea penală pentru infracțiunile prevăzute la art. 6 din Legea societăților nr. 31/1990, republicată, cu modificările și completările ulterioare, pentru infracțiuni contra patrimoniului prin nesocotirea încrederii, infracțiuni de corupție, delapidare, fals în înscrisuri, evaziune fiscală, infracțiuni prevăzute de Legea nr. 129/2019 pentru prevenirea și sancționarea spălării banilor ??" declarație pe propria răspundere; - Nu se află într-una din situațiile prevăzute de art.88 din Legea nr.161/2003 privind unele măsuri pentru asigurarea transparenței în exercitarea demnităților publice, a funcțiilor publice și în mediul de afaceri, prevenirea și sancționarea faptelor de corupție, precum și cele referitoare la conflictul de interese și a statutului societății cu poziția de Administrator al societății; - Pe perioada executării mandatului/mandatelor nu a fost revocat din funcție în ultimii cinci ani. CRITERII DE SELECȚIE SPECIFICE: Administrator 1 - studii superioare finalizate cel puțin cu diplomă de licență și experiență în domeniul științelor inginerești sau în domeniul de activitate al respectivei întreprinderi publice de minimum 7 ani.. Administrator 2 - studii superioare finalizate cel puțin cu diplomă de licență și experiență în domeniul științelor economice sau în domeniul de activitate al respectivei întreprinderi publice de minimum 7 ani.. Administrator 3 - studii superioare finalizate cel puțin cu diplomă de licență și experiență în domeniul științelor inginerești, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al respectivei întreprinderi publice de minimum 7 ani.. Administrator 4 - studii superioare finalizate cel puțin cu diplomă de licență și experiență în domeniul științelor inginerești, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al respectivei întreprinderi publice de minimum 7 ani.. Administrator 5 - studii superioare finalizate cel puțin cu diplomă de licență și experiență în domeniul științelor economice sau în domeniul de activitate al respectivei întreprinderi publice de minimum 7 ani.. - are competențe în domeniul contabilității și auditului statutar, dovedite prin documente de calificare pentru domeniile respective. - autorizat ca auditor financiar și înregistrat în Registrul public electronic de către autoritatea competentă din România, din alt stat membru, din Spațiul Economic European sau din Elveția ori deține experiență de cel puțin 3 ani în audit statutar dobândită prin participarea la misiuni de audit statutar în România sau în cadrul comitetelor de audit formate la nivelul consiliilor de administrație/supraveghere ale unor societăți/entități de interes public, dovedită cu documente justificative.” TRĂSĂTURI ȘI CONDIȚII: 1. să aibă minimum de cunoștințe, aptitudini si experiența necesară pentru a-și îndeplini cu succes mandatul; 2. să cunoască responsabilitățile postului și să-și poată forma viziuni pe termen mediu și lung; 3. să aibă capacitatea de a-și asuma responsabilitatea față de organizație și să dea dovadă de integritate și independență; 4. să dea dovadă de onestitate și transparență în relațiile cu ceilalți colegi și cu societatea; 5. să aibă cunoștințele necesare, aptitudini și experiență în critica constructivă, munca în echipă, comunicare, cultură financiară, luarea de decizii și detectarea tiparelor pentru a contribui la activitatea organizației; 6. să fie familiarizat cu cerințele guvernanței corporative și cu practicile contemporane de management inclusiv responsabilitățile fiduciare ale administratorului. 7. să cunoască limba română scris și citit; 8. să nu fie incompatibil sau în conflict de interese cu postul de administrator, potrivit legii; 9. să îndeplinească toate criteriile obligatorii menționate în matricea profilului postului de Administrator CUMULUL DE CRITERII DE EVALUARE: 1. Competențe profesionale specifice sectorului de activitate al ntreprinderii publice 2. Competențe profesionale de importanță strategică 3. Competențe de guvernanță corporativă 4. Competențe sociale și personale 5. Experiență pe plan local și/sau internațional 6. Competențe și restricții specifice 7. Reputație personală și profesională 8. Integritate 9. Independență 10. Expunere politică 11. Abilități de comunicare interpersonală 12. Aliniere cu scrisoarea de așteptări (doar pentru candidații din Lista Scurtă) 13. Diversitate de gen 14. Număr de mandate 15. Experiență în conducerea societăților sau regiilor autonome 16. Studii superioare finalizate 17. Înscrieri în cazierul fiscal și judiciar ??" zero MODALITATEA DE EVALUARE: Candidații selectați conform cerințelor, vor fi evaluați pe baza matricei profilului Consiliului, anexă la Profilul consiliului. Evaluarea se va face prin următoarele metode: Analiza Declarației de Intenție, Inteviu individual și Test psiho-aptitudinal. CONȚINUTUL DOSARULUI DE CANDIDATURĂ: 1. Opis documente; 2. Curriculum Vitae, format Europass, redactat în limba română; 3. Adeverință care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate ??" original; 4. Cazier judiciar ??" original; 5. Cazier fiscal ??" original; 6. Copii după următoarele documente: a) act de identitate (B.I./C.I./Pașaport) pentru persoane fizice, respectiv copie certificat de înmatriculare și certificat constatator pentru persoane juridice ??" obligatoriu; b) certificat de căsătorie sau alte acte ??" obligatoriu doar în cazul în care numele de pe actele depuse este diferit față de cel înscris pe actul de identitate copie ??" opțional; c) documente care să ateste nivelul studiilor absolvite (diplomă licență, master, doctorat cu supliment) ??" obligatoriu; d) alte documente care să certifice efectuarea altor specializări (diplomă de studii aprofundate și/sau certificate ANC cu supliment) ??" opțional; e) alte documente care să dovedească participarea la conferințe, seminare și/sau cursuri, fără certificare ANC (diplome de participare) ??" opțional; f) documente care să ateste experiența profesională în domeniul științelor inginerești, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al respectivei întreprinderi publice de cel puțin 7 ani (carnet de muncă; adeverințe eliberate de angajatori; extras Reges/Revisal, etc) ??" obligatoriu; g) documente care să ateste experiența în conducerea societăților, regiilor autonome sau instituțiilor publice (certificat constatator de la Registrul Comerțului și/sau Act constitutiv, contracte de mandat/management, adeverințe eliberate de entitățile juridice în care au dobândit această experiență) ??" obligatoriu; h) documente care să ateste competențe în domeniul contabilității și auditului statutar, dovedite prin documente de calificare pentru domeniile respective (copii după atestate și/sau certificate profesionale eliberate de asociații profesionale în domeniul financiar, audit, expert contabil ??" CECCAR, etc.) ??" obligatoriu pentru candidații care au optat pentru postul de Administrator 5; i) documente care să ateste că este autorizat ca auditor financiar și înregistrat în Registrul public electronic de către autoritatea competentă din România, din alt stat membru, din Spațiul Economic European sau din Elveția (copii după carnet și/sau certificate profesionale eliberate de CAFR) sau are experiență de cel puțin 3 ani în audit statutar, dobândită prin participarea la misiuni de audit statutar, dovedită cu documente justificative. ??" obligatoriu pentru candidații care au optat pentru postul de Administrator 5. 7. Formulare: a) declarație privind postul/posturile pentru care optează candidatul (Formular 1); b) declarație privind statutul de independent (Formular 2); c) declarație privind neîncadrarea în situația de conflict de interese (Formular 3); d) declarație privind situațiile prevăzute la art.4 din O.U.G. nr.109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice (Formular 4); e) declarație privind situațiile prevăzute la Art.30 alin.(9) din O.U.G. nr.109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice (Formular 5); f) declarație privind situațiile prevăzute la Art.33 din O.U.G. nr.109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice (Formular 6); g) declarație cu privire la faptul că nu a desfășurat activități de poliție politică, așa cum sunt definite de lege (Formular 7); h) declarație cu privire la faptul că toate copiile după documentele depuse de către candidat, prevăzute la punctul 6, sunt conforme cu originalul (Formular 8); i) declarație privind expunerea politică (Formular 9); j) acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal care să confirme acordul candidatului de a se procesa datele sale personale în scopul realizării procedurii de selecție, precum și acordul de a permite verificarea informațiilor furnizate (Formular 10). Notă: Modelele de formulare pot fi descărcate de pe pagina de internet a Societății GOSPODĂRIRE URBANĂ S.R.L. (https://gospodarire-urbana.ro/) și/sau de pe pagina de internet a Autorității Publice Tutelare (https://www.primariagalati.ro/) Notă: Dosarele de candidatură incomplete, vor fi respinse. Anunțul a fost publicat în presa românească (Bursa și Ziarul Financiar), pe platforma de recrutare eJobs (https://www.ejobs.ro/) și pe paginile de internet ale: - Societății GOSPODĂRIRE URBANĂ S.R.L. (https://gospodarire-urbana.ro/) - Autorității Publice Tutelare (https://www.primariagalati.ro/) - AMEPIP (https://amepip.gov.ro/apt-local-central/).
CELE MAI NOI ANUNȚURI
IMOBILIARE   GARSONIERA 40mp, reabilitata termic, mobilata, termopan,...  
IMOBILIARE   GARSONIERA 40mp, reabilitata termic, mobilata, termopan,...  
IMOBILIARE   GARSONIERA 40mp, reabilitata termic, mobilata, termopan,...  
IMOBILIARE   GARSONIERA 40mp, reabilitata termic, mobilata, termopan,...  
PIAŢA MUNCII   ANUNȚ DE VÂNZARE Subscrisa, PRO BUSINESS SPRL, cu sediul...  
PIAŢA MUNCII   ANEXA 7 la Plan de selecție ??" componenta integrală...  
PIAŢA MUNCII   ANEXA 7 la Plan de selecție ??" componenta integrală...  
PIAŢA MUNCII   A N U N Ț MUNICIPIUL PIATRA NEAMȚ, în calitate de...  
DIVERSE   ANUNȚ DE VÂNZARE Subscrisa, PRO BUSINESS SPRL, cu sediul...  
DIVERSE   PRACTICIAN insolvență CII Citirigă Cosmin din mun. Brasov, str. 13...  
DIVERSE   ANUNT DE VANZARE CII Matache Alice Mirela lichidator...  
DIVERSE   ANUNȚ DE PARTICIPARE LA LICITAȚIE PENTRU CONCESIUNE...  
AUTO   CII COMAN AUREL vinde RENAULT MEGANE la licitatie in 03...  
AUTO   SC Besta Slimlife SRL vinde autospeciala Ford Transit...  
AUTO   ÎN data de 16 octombrie 2023, ora 10.00 (pentru...  
AUTO   TMUCB SA vinde: 1.Dacia Duster (2013) 245.000km -3.500€;...  

Imobiliare Vânzări | Imobiliare Cumpărări | Imobiliare Închirieri Oferte | Imobiliare Închirieri Cereri | Imobiliare Schimburi | Servicii Firme | Servicii Particulari | Oferte Locuri Muncă | Cereri Locuri Muncă | Propuneri Afaceri | Traduceri | Meditaţii | Vânzări | Cumpărări | Anunţuri Diverse | A.G.A | Licitaţii BRM | Licitaţii | Citaţii | Pierderi | Auto Vânzări | Auto Cumpărări | Auto Transporturi
Copyright © 2025 SC Meta Ring SRL. Toate drepturile rezervate
...