
|
1.INFORMAȚII generale
privind autoritatea contractantă,în special denumirea, C.I.F.,adresa, /fax și/sau email,persoană de contact:-Municipiul Sfântu Gheorghe, Sfântu Gheorghe,str.1 Decembrie 1918, nr.2, jud.Covasna, 0267316957, fax-0267311243,e-mail:miklos.szep@sepsi.ro 2.Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică,în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat:-spațiu situat în mun.Sfântu Gheorghe, str.Gróf Mikó Imre, nr.1, jud.Covasna,în suprafață de 53,50mp, aparținând domeniului public,al Municipiului Sfântu Gheorghe, înscris în C.F.nr.37411, nr.top.37411-C1,cu destinația spațiu comercial, conform caietului de sarcini. Închirierea se face conform art.333, art.335 din O.U.G.57/2019, și conform H.C.L.nr.385/25.09.2025. 3.Informații privind documentația de atribuire:-se regăsesc în caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar,al documentației de atribuire:-documentația de atribuire se poate ridica,de la sediul Municipiului Sfântu Gheorghe. 3.2.Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției,de la care se poate obține un exemplar,din documentația de atribuire:-Compartimentul de Relații cu Publicul, Informații, Registratură,al Municipiuli Sfântu Gheorghe, Sfântu Gheorghe, str.1 Decembrie 1918, nr.2, jud.Covasna. 3.3.Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G.nr. 57/2019 privind Codul administrativ:-50 lei,se poate achita,cu numerar,sau cu cardul,la Registratura Municipiului Sfântu Gheorghe, mun.Sfântu Gheorghe, str.1 Decembrie 1918, nr.2, jud.Covasna. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificărilor:-19/11/2025, ora 12.00. 4.Informații privind ofertele:-4.1.Data-limită de depunere a ofertelor:-27/11/2025, ora 10.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele:-sediul Municipiului Sfântu Gheorghe, mun.Sfântu Gheorghe, str.1 Decembrie 1918, nr.2, jud.Covasna. 4.3.Nr.de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă:-un exemplar original,într-un plic sigilat. 5.Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor:-27/11/2025, ora 11.00,la sediul Municipiului Sfântu Gheorghe, mun.Sfântu Gheorghe, str.1 Decembrie 1918, nr.2, jud.Covasna. 6.Denumirea, adresa, telefon și/sau email,ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței:-Tribunalul Covasna, mun.Sfântu Gheorghe, str.Kriza János, nr.2, 0267311606, fax-0267316053, email:tr.covasna@just.ro 7.Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate,în vederea publicării:-04/11/2025.
|
|

|