POSTEAZĂ ANUNȚ GRATUIT www.bursa.ro  
  IMOBILIARE
  PIAŢA MUNCII
  DIVERSE
VÂNZĂRI  552
CUMPĂRĂRI  495
ANUNŢURI DIVERSE  114
A.G.A  101
LICITAŢII BRM  101
LICITAŢII  112
CITAŢII  102
PIERDERI  101
  AUTO
DIVERSE A.G.A
adaugă un anunț la această rubrică
CONVOCATOR AL  ADUNĂRII GENERALE EXTRAORDINARE A ACȚIONARILOR Millenium Insurance Broker (MIB) Broker de Asigurare- Reasigurare SA. Consiliul de Administrație al societății Millenium Insurance Broker (MIB) Broker de Asigurare-Reasigurare SA, persoană juridică română cu sediul în București, str.Splaiul Independenței nr.111, Sector 5, înregistrată la Registrul comerțului sub nr.J40/5065/1997, CUI:9557790 (în continuare denumită "Societatea"). În conformitate cu art.117 coroborat cu art.113 din Legea societăților nr.31/1990 și potrivit art.105 din Legea nr.24/2017 privind emitenții de instrumente financiare și operațiuni de piață, art.186 și urm. din Regulamentul ASF nr.5/2018 privind emitenții de instrumente financiare și operațiuni de piață și art.17 din Actul Constitutiv al Societății, CONVOACĂ: Adunarea Generală Extraordinară a Acționarilor (în continuare "AGEA") pentru data de 06.08.2025, ora 12:00, la sediul Societății din București, str.Splaiul Independenței nr.111, Sector 5, la care sunt îndreptățiți să participe și să voteze acționarii înregistrați la Societatea Depozitarul Central SA la sfârșitul zilei de 25.07.2025, considerată Dată de Referință. În cazul în care la prima convocare nu se realizează cvorumul legal și statutar de prezență, AGEA se va desfășura în data de 07.08.2025, ora 12:00, în același loc, cu aceeași ordine de zi, pentru acționarii înregistrați în Registrul Acționarilor pentru aceeași Dată de Referință. ORDINEA DE ZI: 1.Aprobarea modificarii deciziei luate de actionarii Societatii, la art.2 din hotararea AGEA nr.1/10.06.2025, cu privire la achizitia de catre Societate a propriilor actiuni, dupa cum urmeaza: -programul de rascumparare a propriilor actiuni va avea ca unic scop: respectarea obligațiilor provenite din programele de opțiuni pe acțiuni sau din alte tipuri de repartizare de acțiuni către membrii organelor de administrație sau de conducere ale Societatii- conform prevederilor art.5 alin.(2) lit.c din Regulamentul (UE) nr.596/2014 privind abuzul de piață și de abrogare a Directivei 2003/6/CE a Parlamentului European și a Consiliului și a Directivelor 2003/124/CE, 2003/125/CE și 2004/72/CE ale Comisiei; -tipul de operatiune avuta in vedere, pentru utilizarea actiunilor achizitionate de catre Societate, este Stock Option Plan ("SOP"), in conditiile ce vor fi descrise in Hotararea AGEA; -achizitia propriilor actiuni va fi efectuata exclusiv pentru implementarea si derularea SOP, in conditiile prevazute in AGEA. Ca urmare a acestor precizari exprese, textul art.2 din hotararea AGEA nr.1/10.06.2025 va fi modificat dupa cum urmeaza: in loc de: "Aprobarea achizitiei de catre Societate a propriilor actiuni, reprezentand un procent de maximum 4,9% din capitalul social al Societatii, in termen de maxim 18 luni de la data publicarii prezentei hotarari, pentru un pret minim de 14Lei/actiune si maxim de 20Lei/actiune. Numarul final de actiuni ce vor fi achizitionate, data de achizitie si pretul de achizitie vor fi stabilite prin decizia Consiliului de Administratie al Societatii, in limitele stabilite mai sus. Actiunile astfel achizitionate vor fi utilizate ulterior intr-un eventual Stock Option Plan ("SOP") si/sau pentru o eventuala/eventuale negociere/negocieri a/ale unor fuziuni si/sau achizitii si/sau pentru o eventuala instrainare a actiunilor. In cazul unei eventuale instrainari, Consiliul de Administratie al Societatii este mandatat sa instraineze cui va considera de cuviinta un numar maxim de actiuni reprezentand 4,9% din capitalul social al Societatii, la pretul decis de Consiliul de Administratie", se propune urmatorul continut: "Aprobarea achizitiei de catre Societate a propriilor actiuni, reprezentand un procent de maximum 2,45% din capitalul social al Societatii, in termen de maxim 18 luni de la data publicarii prezentei hotarari, pentru un pret minim de 14Lei/actiune si maxim de 20Lei/actiune. Actiunile astfel achizitionate vor fi utilizate ulterior intr-un Stock Option Plan ("SOP"), acesta fiind unicul scop al programului de rascumparare, in conditiile prevazute la articolul 2 din AGEA." 2.Aprobarea implementarii si a derularii unui Stock Option Plan ("SOP"), ca mecanism de recompensare pentru performanta in afacerile Societatii, prin care se acorda celor trei membri ai Consiliului de Adiministratie (CA), precum si Conducerii Executive a Societatii (Directorul general, Directorul Financiar, Directorul Economic si Directorul de vanzari) dreptul de a primi, cu titlu gratuit, un numar de actiuni reprezentand maximum 2,45% din capitalul social al Societatii, precum si unica actiune detinuta in prezent de Societate, conform art.7 pct.39 coroborat cu art.7 pct.40 din Legea nr.227/2015 privind Codul Fiscal, in urmatoarele conditii: a.perioada programului va fi de 12 luni, fiind cuprinsa intre momentul acordarii dreptului membrilor Consiliului de Administratie si ai Conducerii Executive a Societatii de a primi un numar de actiuni reprezentand maximum 2,45% din capitalul social al Societatii (care coincide cu data semnarii hotararii AGEA) si momentul exercitarii dreptului sus-mentionat (atribuirea efectiva a actiunilor); b.conditiile programului si ale exercitarii dreptului membrilor Consiliului de Administratie si ai Conducerii Executive a Societatii la dobandirea actiunilor Societatii sunt urmatoarele: -Pentru membrii Consiliului de Administratie, indeplinirea, in urmatoarele 12 luni de la data aprobarii prin AGEA a programului, a cel putin unuia dintre urmatoarele criterii de performanta: i.Derularea cu succes a unei majorari de capital social al Societatii, cu emitere de noi actiuni, minim 8%, pentru atragere de capital in vederea unor noi investitii; ii.Mutarea Societatii de pe piata AeRo pe piata principala a BVB; iii.Semnarea unei tranzactii prin care Societatea sa achizitioneze fie un alt broker de asigurare, fie portofoliul unui alt broker, cu conditia ca acesta sa aiba un volum de prime intermediate de minim 20% din cel al Societatii; -Pentru membrii Conducerii Executive a Societatii (Directorul general, Directorul Financiar, Directorul Economic si Directorul de vanzari), indeplinirea a cel putin doua din urmatoarele criterii de performanta, in urmatoarele 12 luni de la data aprobarii prin AGEA: i.Semnarea unei tranzactii prin care Societatea sa achizitioneze fie un alt broker de asigurare, fie portofoliul unui alt broker, cu conditia ca acesta sa aiba un volum de prime intermediate de minim 20% din cel al Societatii; ii.Finalizarea cu succes a integrarii in structura Societatii a retelei de asistenti in brokeraj provenite de la societatea Vector Broker de Asigurare (VBK) SRL, astfel incat plata transei a 2-a catre Vector Broker de Asigurare (VBK) SRL sa se realizeze in conformitate cu conditiile prevazute in conventia incheiata de Societate cu aceasta; iii.Atingerea obiectivelor de performanta (Prime intermediate, venit si profitabilitate) stabilite prin proiectia de BVC aprobat pentru anul 2025, cu o toleranta de maxim 10%, justificata cu obiectivitate. c.Sub conditia indeplinirii criteriilor de performanta de mai sus, SOP se va exercita prin transferul cu titlu gratuit, catre fiecare membru al CA/al Conducerii Executive a Societatii, al unui numar de actiuni din cele achizitionate de catre Societate conform punctului 1 de mai sus, dupa cum urmeaza: -1,5% din capitalul social al Societatii, pentru cei trei membri ai Consiliului de administratie, in cote egale, respectiv cate 0,5% pentru fiecare membru al Consiliului de Administratie; -0,95% din capitalul social al Societatii pentru membrii Conducerii Executive a Societatii, respectiv: 0,5% din capitalul social al Societatii, plus actiunea detinuta in prezent de Societate, pentru Directorul general al Societatii, iar restul de 0,45% din capitalul social al Societatii se va distribui in mod egal, in cote de cate 0,15% din capitalul social al Societatii, catre Directorul Financiar, Directorul Economic si Directorul de vanzari. 3.Prelungirea valabilitatii sediului social al Societatii, pana la data de 20.04.2028, conform Actului aditional nr. 3 din 16.05.2025 la Contractul de locatiune din 07.04.2015. 4.Modificarea Actului Constitutiv al Societatii, prin eliminarea datelor personale ale administratorilor. 5.Aprobarea împuternicirii Președintelui Consiliului de Administrație al Societății, dl. Ștefan Emanuel PRIGOREANU, cu posibilitatea de substituire, pentru: a)a semna, în numele Societății și/sau al acționarilor Societății, hotărârea Adunării Generale Extraordinare a Acționarilor, oricare și toate hotărârile, aplicațiile, formularele și actele adoptate/întocmite în scopul sau pentru executarea hotărârii Adunării Generale Extraordinare a Acționarilor, în relație cu orice persoană fizică/juridică; b)a efectua toate formalitățile legale pentru implementarea, înregistrarea, publicarea și executarea hotărârii adoptate. Proceduri care trebuie respectate de acționari pentru a putea participa și vota în cadrul adunării generale: 1.Dreptul actionarilor de a participa la Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor. Potrivit prevederilor art.200 din Regulamentul ASF nr.5/2018, la AGEA sunt indreptatiti sa participe si isi pot exercita dreptul de vot numai actionarii inregistrati in Registrul Actionarilor Societatii la Data de Referinta, conform prevederilor legale si ale Actului Constitutiv, personal (prin reprezentantii legali) sau prin reprezentant (pe baza de Imputernicire speciala/ generala sau Declaratie pe proprie raspundere data de custode), cu restrictiile legale, sau, inainte de AGEA, prin corespondenta (pe baza de Buletin de vot prin corespondenta). Potrivit art.105 alin.7 din Legea nr.24/2017, accesul si/sau votul prin corespondenta al actionarilor indreptatiti sa participe la AGEA este permis prin simpla proba a identitatii acestora facuta, in cazul actionarilor persoane fizice, cu actul de identitate (carte de identitate pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/permis de sedere/carte de rezidenta permanenta etc. pentru cetatenii straini) si, in cazul persoanelor juridice, cu actul de identitate al reprezentantului legal. Reprezentantii actionarilor persoane fizice vor fi identificati pe baza actului de identitate (carte de identitate pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/permis de sedere/carte de rezidenta permanenta etc. pentru cetatenii straini), insotit de Imputernicirea speciala/generala semnata de catre actionarul persoana fizica sau Declaratia pe proprie raspundere data de custode si semnata de reprezentantul legal al acestuia. Reprezentantii actionarilor persoane juridice isi vor dovedi calitatea pe baza actului de identitate (carte de identitate pentru cetatenii romani sau, dupa caz, pasaport/permis de sedere/ carte de rezidenta permanenta etc. pentru cetatenii straini), insotit de Imputernicirea speciala/generala semnata de reprezentantul legal al persoanei juridice respective sau Declaratia pe proprie raspundere data de custode si semnata de reprezentantul legal al acestuia. Calitatea de actionar, precum si, in cazul actionarilor persoane juridice sau a entitatilor fara personalitate juridica, calitatea de reprezentant legal se constata in baza listei actionarilor Societatii de la Data de Referinta, primita de la Depozitarul Central SA. In situatia in care: a)actionarii persoane fizice nu si-au inregistrat in sistemul Depozitarului Central SA datele de identificare valabile si actualizate, atunci vor prezenta si copia actului de identitate actualizat (carte de identitate/pasaport/permis de sedere/carte de rezidenta permanenta etc.); b)reprezentantul legal al actionarilor persoane juridice nu este mentionat in lista actionarilor BVB de la Data de Referinta primita de la Depozitarul Central SA, atunci vor prezenta si un document oficial care atesta calitatea de reprezentant legal (dovada emisa de o autoritate competenta, in original sau copie conforma cu originalul, nu mai veche de 3 luni inainte de data publicarii convocatorului AGEA). Documentele prezentate intr-o limba straina, alta decat limba engleza (cu exceptia actelor de identitate valabile pe teritoriul Romaniei) vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat, in limba romana sau in limba engleza. Informatii privind Imputernicirile generale, Declaratiile pe proprie raspundere, Imputernicirile speciale si Buletinele de vot prin corespondenta sunt prezentate la pct.3 si 4 de mai jos. 2.Documentele aferente si in legatura cu ordinea de zi a AGEA. Incepand cu data de 04.07.2025, urmatoarele documente pot fi descarcate de pe website-ul Societatii, www.myinsurance.ro, sau pot fi obtinute, la cerere, in fiecare zi lucratoare, intre orele 09:00-17:00, de la sediul Societatii, prin email (office@myinsurance.ro) sau prin posta: -Convocatorul AGEA (disponibil in limba romana si engleza); -Formularele de Imputerniciri speciale pentru reprezentarea actionarilor in AGEA, formulare care vor fi actualizate daca se vor adauga noi puncte sau propuneri de hotarari pe ordinea de zi (disponibile in limba romana si engleza); -Formularele de Buletine de vot prin corespondenta pentru participarea si exprimarea votului actionarilor in AGEA, care vor fi actualizate daca se vor adauga noi puncte sau propuneri de hotarari pe ordinea de zi (disponibile in limba romana si limba engleza); -Documentele si materialele informative referitoare la punctele de pe ordinea de zi a AGEA (disponibile in romana si engleza); -Proiectul de hotarare pentru punctele de pe ordinea de zi a AGEA (disponibil in romana si engleza). Daca va fi cazul, ordinea de zi revizuita va fi publicata potrivit prevederilor legale. 3.Imputernicirile generale. Potrivit art.184 lit.d) din Regulamentul ASF nr.5/2018: "împuternicire generală - împuternicire acordată pentru reprezentarea în una sau mai multe adunări generale ale acționarilor a uneia sau mai multor societăți identificate în împuternicire, care nu conține instrucțiuni specifice de vot din partea acționarului, în conformitate cu prevederile art.92 alin.(13) din Legea nr. 24/2017" (n.n. dispozitiile art.92 alin. 13 din Legea nr.24/2017- versiunea in vigoare la data intrarii in vigoare a Reg. ASF nr.5/2018 - se regasesc, in prezent, in cadrul art. 105 alin. 13 din Legea nr. 24/2017). Pentru validitatea mandatului, mandatarul trebuie sa aiba calitatea fie de intermediar (in conformitate cu prevederile art.2 alin.(1) pct.(19) din Legea nr.24/2017), fie de avocat, iar actionarul este client al acestora. De asemenea, mandatarul nu trebuie sa se afle intr-un conflict de interese, cum ar fi: a)este un acționar majoritar al Societatii sau o altă persoană, controlată de respectivul acționar; b)este membru al unui organ de administrare, de conducere sau de supraveghere al Societatii, al unui acționar majoritar sau al unei persoane controlate, conform prevederilor lit.a); c)este un angajat sau un auditor al societății ori al unui acționar majoritar sau al unei entități controlate, conform prevederilor lit.a); d)este soțul, ruda sau afinul până la gradul al patrulea inclusiv al uneia dintre persoanele fizice prevăzute la lit.a)-c). Mandatarul nu poate fi substituit de o alta persoana. Daca mandatarul este o persoana juridica, aceasta poate sa isi exercite mandatul primit prin intermediul oricarei persoane ce face parte din organul de administrare sau conducere sau dintre angajatii sai. Societatea nu impune un anumit format pentru Imputernicirea generala. Impreuna cu Imputernicirea generala, actionarii vor transmite Societatii declaratia pe proprie raspundere data de reprezentantul legal al intermediarului sau de avocatul care a primit imputernicirea de reprezentare, semnata in original si, dupa caz, stampilata, din care sa reiasa ca: i.imputernicirea este data de respectivul actionar, in calitate de client, intermediarului sau, dupa caz, avocatului; ii.imputernicirea generala este semnata de actionar, inclusiv prin atasare de semnatura electronica extinsa, daca este cazul. Calitatea de actionar, precum si, in cazul actionarilor persoane juridice sau a entitatilor fara personalitate juridica, calitatea de reprezentant legal se constata pe baza urmatoarelor documente prezentate Societatii de catre actionar, emise de Depozitarul Central SA sau de intermediarii definiti la art.2 alin.(1) pct.19 din Legea nr.24/2017 care furnizeaza servicii de custodie: a)extrasul de cont din care rezulta calitatea de actionar si numarul de actiuni detinute; b)documente care atesta inscrierea informatiei privind reprezentantul legal la Depozitarului Central SA/respectivii intermediari (in cazul actionarilor persoane juridice). Documentele prezentate intr-o limba straina, alta decat limba engleza (cu exceptia actelor de identitate valabile pe teritoriul Romaniei), vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat, in limba romana sau in limba engleza. Inainte de prima lor utilizare, Imputernicirile generale, insotite de documentele aferente, se vor depune/expedia, in copie, cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului, astfel incat acestea sa fie inregistrate ca primite la registratura Societatii pana la data de 04.08.2025, ora 10:00, mentionand pe plic in clar "Pentru Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor din data de 06/07.08.2025". Imputernicirile generale in copie certificata vor fi retinute de Societate, facandu-se mentiune despre acestea in procesul-verbal al adunarii. Imputernicirile generale sunt valabile pentru o perioada care nu va putea depasi 3 ani, daca partile nu au prevazut in mod expres un termen mai mare. Imputernicirile generale, insotite de documentele aferente, pot fi transmise si prin e-mail cu semnatura electronica extinsa, conform Legii nr.455/2001 privind semnatura electronica, precum si conform reglementarilor ASF, la adresa office@myinsurance.ro, astfel incat sa fie inregistrate ca primite la registratura Societatii pana la data de 04.08.2025, ora 10:00, mentionand la subiect "Pentru Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor din data de 06/07.08.2025". Verificarea si validarea Imputernicirilor generale depuse la Societate se va face de catre secretarii tehnici desemnati potrivit legii, acestia urmand a pastra in siguranta inscrisurile. 4.Imputernicirile speciale si Buletinele de vot prin corespondenta. Potrivit art.184 lit.c) dn Regulamentul ASF nr.5/2018: "împuternicire specială- împuternicirea acordată pentru reprezentarea într-o singură adunare generală a unui emitent, conținând instrucțiuni specifice de vot din partea acționarului, în conformitate cu art. 92 alin. (12) din Legea nr. 24/2017" (n.n. dispozitiile art.92 alin.12 din Legea nr.24/2017- versiunea in vigoare la data intrarii in vigoare a Reg. ASF nr.5/2018- se regasesc, in prezent, in cadrul art.105 alin.12 din Legea nr.24/2017). Imputernicirile speciale si Buletinele de vot prin corespondenta trebuie sa aiba formatul pus la dispozitie de Societate si sa contina instructiuni specifice pentru fiecare punct de pe ordinea de zi (adica vot "Pentru", vot "Impotriva", respectiv mentiunea "Abtinere"). Votul prin corespondenta poate fi exprimat prin Buletinul de vot prin corespondenta si de catre reprezentantul actionarului, numai in situatia in care acesta: -a primit din partea actionarului pe care il reprezinta o imputernicire speciala/generala, care se depune la Societate in forma prevazuta de reglementarile legale si termenul precizat in convocator, sau -reprezentantul este o institutie de credit care presteaza servicii de custodie, acesta putand vota exclusiv in conformitate si in limita instructiunilor primite de la clientii sai avand calitatea de actionari la Data de Referinta. Calitatea de actionar, precum si, in cazul actionarilor persoane juridice sau a entitatilor fara personalitate juridica, calitatea de reprezentant legal al actionarilor persoane juridice se constata in baza listei actionarilor Societatii de la Data de Referinta, primita de la Depozitarul Central SA. In situatia in care: a)actionarii persoane fizice nu si-au inregistrat in sistemul Depozitarului Central SA datele de identificare valabile si actualizate, atunci vor prezenta si copia actului de identitate actualizat (carte de identitate/pasaport/permis de sedere/carte de rezidenta permanenta etc.); b)reprezentantul legal al actionarilor persoane juridice nu este mentionat in lista actionarilor Societatii de la Data de Referinta primita de la Depozitarul Central SA, atunci vor prezenta si un document oficial care atesta calitatea de reprezentant legal al semnatarului Imputernicirii speciale/Buletinului de vot prin corespondenta (dovada emisa de o autoritate competenta, in original sau copie conforma cu originalul, nu mai veche de 3 luni inainte de data publicarii convocatorului AGEA). Documentele prezentate intr-o limba straina, alta decat limba engleza (cu exceptia actelor de identitate valabile pe teritoriul Romaniei), vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat, in limba romana sau in limba engleza. La completarea Imputernicirilor speciale/Buletinelor de vot prin corespondenta, actionarii sau, dupa caz, reprezentantii actionarilor, sunt rugati sa tina cont de posibilitatea completarii ordinii de zi a AGEA cu noi puncte sau propuneri de hotarari, caz in care ordinea de zi va fi completata si pusa la dispozitie incepand cu data de 23.07.2025. In aceasta ipoteza, Imputernicirile speciale/Buletinele de vot prin corespondenta vor fi actualizate si puse la dispozitie incepand cu data de 23.07.2025. Imputernicirile speciale si Buletinele de vot prin corespondenta se vor depune/expedia, in copie, cuprinzand mentiunea conformitatii cu originalul sub semnatura reprezentantului, astfel incat acestea sa fie inregistrate ca primite la registratura Societatii pana la data de 04.08.2025, ora 10:00, mentionand pe plic in clar "Pentru Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor din data de 06/07.08.2025". Imputernicirile speciale in copie certificata vor fi retinute de Societate, facandu-se mentiune despre acestea in procesul-verbal al adunarii. Imputernicirile speciale si Buletinele de vot prin corespondenta pot fi transmise si prin e-mail cu semnatura electronica extinsa, conform Legii nr.455/2001 privind semnatura electronica, precum si conform reglementarilor ASF, la adresa office@myinsurance.ro, astfel: -Imputernicirea speciala/Buletinul de vot prin corespondenta, completate de actionari sau, dupa caz, de reprezentantii actionarilor, cu optiunile acestora (vot "Pentru", vot "Impotriva" sau mentiunea "Abtinere"), semnate, avand atasata semnatura electronica extinsa, insotite de documentele aferente, se vor transmite prin e-mail, mentionand la subiect "Pentru Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor din data de 06/07.08.2025", astfel incat sa fie inregistrate ca primite la registratura Societatii pana la data de 04.08.2025, ora 10:00. Imputernicirile speciale si Buletinele de vot prin corespondenta care nu sunt inregistrate la registratura Societatii pana la termenele mentionate mai sus nu vor fi luate in calcul pentru determinarea cvorumului de prezenta si de vot in AGEA. Centralizarea, verificarea si tinerea evidentei Buletinelor de vot prin corespondenta, precum si verificarea si validarea Imputernicirilor speciale depuse la Societate se va face de catre secretarii tehnici desemnati potrivit legii, acestia urmand a pastra in siguranta inscrisurile, precum si confidentialitatea voturilor astfel exprimate, pana la momentul supunerii la vot a subiectelor corespunzatoare aferente ordinii de zi. Dupa AGEA actionarul sau un tert desemnat de actionar poate obtine de la Societate, cel putin la cerere, o confirmare a faptului ca voturile au fost numarate si inregistrate in mod valabil de catre Societate. Solicitarea unei astfel de confirmari poate fi facuta in termen de o luna de la data votului. In acest caz, Societatea va transmite actionarului o confirmare electronica de inregistrare si numarare a voturilor, in conformitate cu prevederile art.97 alin.3 din Legea nr.24/2017 si cu cele ale art.7 alin.(2) din Regulamentul CE 1212/2018, in formatul prevazut de tabelul 7 din Anexa Regulamentului CE 1212/2018. 5.Dreptul actionarilor de a solicita introducerea unor noi puncte pe ordinea de zi si de a prezenta proiecte de hotarari pentru punctele existente sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi. Potrivit prevederilor art.1171 din Legea 31/1990 si ale art.105 alin.3 din Legea nr.24/2017, unul sau mai multi actionari care detin, individual sau impreuna, cel putin 5% din capitalul social al Societatii, au dreptul, in conditiile legii, sa solicite introducerea de noi puncte pe ordinea de zi a AGEA, precum si sa prezinte proiecte de hotarari pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a acestora, prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire/curierat/mijloace electronice, mentionand pe plic in clar "Pentru Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor din data de 06/07.08.2025", astfel incat sa fie inregistrate ca primite la registratura Societatii in termen de 15 zile de la data publicării prezentei convocari in Monitorul Oficial al Romaniei. Fiecare nou punct propus trebuie sa fie insotit de o justificare sau de un proiect de hotarare propus spre aprobarea adunarii. 6.Dreptul actionarilor de a adresa intrebari referitoare la ordinea de zi. Potrivit prevederilor art.198 din Regulamentul ASF nr.5/2018, orice actionar interesat are dreptul de a adresa intrebari privind punctele de pe ordinea de zi a AGEA. Intrebarile vor fi transmise in scris si vor fi depuse/expediate prin scrisoare recomandata/curierat/mijloace electronice, astfel incat acestea sa fie inregistrate ca primite la registratura Societatii pana la data de 25.07.2025, mentionand pe plic in clar "Pentru Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor din data de 06/07.08.2025", sau pot fi transmise prin e-mail cu semnatura electronica extinsa, conform Legii nr.455/2001 privind semnatura electronica si reglementarilor ASF, la adresa: office@myinsurance.ro, mentionand la subiect "Pentru Adunarea Generala Extraordinara a Actionarilor din data de 06/07.08.2025". Societatea poate formula un răspuns general pentru întrebările cu același conținut. În situația în care informația pertinentă este disponibilă pe pagina de internet a Societății (www.myinsurance.ro), în format întrebare-răspuns, se consideră că un răspuns este dat, conform art. 198 alin. 2 din Regulalementul ASF nr. 5/2018. Raspunsurile vor fi disponibile incepand cu data de 25.07.2025. Dreptul de a adresa intrebari si obligatia Societatii de a raspunde vor fi conditionate de protejarea confidentialitatii si a intereselor Societatii. Pentru exercitiul valid al drepturilor mentionate la pct. 5 si 6, actionarii vor transmite Societatii urmatoarele documente emise de Depozitarul Central SA sau de intermediarii definiti la art.2 alin.(1) pct.19 din Legea nr.24/2017, care furnizeaza servicii de custodie: a)extrasul de cont din care rezulta calitatea de actionar si numarul de actiuni detinute; b)documente care atesta inscrierea informatiei privind reprezentantul legal la Depozitarul Central SA/respectivii intermediari (in cazul actionarilor persoane juridice). Documentele prezentate intr-o limba straina, alta decat limba engleza (cu exceptia actelor de identitate valabile pe teritoriul Romaniei), vor fi insotite de traducerea realizata de un traducator autorizat, in limba romana sau in limba engleza. CONSILIUL DE ADMINISTRATIE, PRESEDINTE- STEFAN EMANUEL PRIGOREANU.
CELE MAI NOI ANUNȚURI
IMOBILIARE   ANUNȚ de vânzare. Proprietar particular, persoană...  
IMOBILIARE   PROPRIETAR vând teren intravilan (curți-construcții demolabile...  
IMOBILIARE   GARSONIERA 40mp, reabilitata termic, mobilata, termopan,...  
IMOBILIARE   GARSONIERA 40mp, reabilitata termic, mobilata, termopan,...  
PIAŢA MUNCII   ANUNȚ privind selecția a 5 (cinci) membrii în Consiliul de...  
PIAŢA MUNCII   ANUNȚ privind selecția a 5 (cinci) membrii în Consiliul de...  
PIAŢA MUNCII   EUROFISH Grup SRL din sat Siliștea - Comuna Valea Argovei,...  
PIAŢA MUNCII   EUROFISH Grup SRL din sat Silistea - Comuna Valea Argovei,...  
DIVERSE   CONVOCATOR AL ADUNĂRII GENERALE EXTRAORDINARE A ACȚIONARILOR...  
DIVERSE   SUBSCRISUL, CII MIHAELA LUPU cu sediul profesional de lucru în...  
DIVERSE   ANUNT PUBLIC 2 S.C. A3 SANGOV S.R.L. avand sediul in BD....  
DIVERSE   "BURSA ROMÂNĂ DE MĂRFURI TERMINAL PIATRA NEAMȚ, organizează...  
AUTO   CII COMAN AUREL vinde RENAULT MEGANE la licitatie in 03...  
AUTO   SC Besta Slimlife SRL vinde autospeciala Ford Transit...  
AUTO   ÎN data de 16 octombrie 2023, ora 10.00 (pentru...  
AUTO   TMUCB SA vinde: 1.Dacia Duster (2013) 245.000km -3.500€;...  

Imobiliare Vânzări | Imobiliare Cumpărări | Imobiliare Închirieri Oferte | Imobiliare Închirieri Cereri | Imobiliare Schimburi | Servicii Firme | Servicii Particulari | Oferte Locuri Muncă | Cereri Locuri Muncă | Propuneri Afaceri | Traduceri | Meditaţii | Vânzări | Cumpărări | Anunţuri Diverse | A.G.A | Licitaţii BRM | Licitaţii | Citaţii | Pierderi | Auto Vânzări | Auto Cumpărări | Auto Transporturi
Copyright © 2025 SC Meta Ring SRL. Toate drepturile rezervate
...