
|
1.INFORMAȚII generale
privind autoritatea contractantă,în special denumirea, C.I.F.,adresa, /fax și/sau email,persoană de contact:-Oraș Pecica, str.2, nr.150, Pecica, jud.Arad, 0257468323, fax-0257468663, email:primaria@pecica.ro 2.Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică,în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat:-Imobil compus din construcție,de tip clădire zootehnică,în suprafață de 113mp,cu teren aferent utilizării clădirii în suprafață de 1056mp, situat in oraș Pecica, str.602, nr.58, jud.Arad, aparținând domeniului privat,al Orașului Pecica, înscris în C.F.nr.321512, nr.cad.321512-C3, cu destinația de grajd,conform caietului de sarcini. Închirierea se face conform art.333, art.335 din OG.57/2019 și conform H.C.L.nr.164/23.09.2025. 3.Informații privind documentația de atribuire:-se regăsesc în caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar,al documentației de atribuire:-documentația de atribuire se poate ridica,de la sediul Orașului Pecica,oraș Pecica, str.2, nr.150, jud.Arad. 3.2.Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției,de la care se poate obține un exemplar,din documentația de atribuire:-Compartimentul Gestionarea Domeniului Public și Privat,al Orașului Pecica,oraș Pecica, str.2, nr.150, jud.Arad. 3.3.Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar,unde este cazul,potrivit prevederilor O.U.G.nr.57/2019 privind Codul administrativ:-este gratuit. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificărilor:-25/11/2025, ora 12,00. 4.Informații privind ofertele:-4.1.Data-limită de depunere a ofertelor:-04/12/2025, ora 15.30. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele:-Compartimentul Gestionarea Domeniului Public si Privat,al Orașului Pecica,oraș Pecica, str.2, nr.150, jud.Arad. 4.3.Nr.de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă:-un exemplar original,într-un plic sigilat. 5.Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor:-05/12/2025, ora 11.00,sala de Ședință al Orașului Pecica,oraș Pecica, str.2, nr.150, jud.Arad. 6.Denumirea, adresa, telefon și/sau email,ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței:-Tribunalul Arad, mun.Arad, str.Vasile Milea nr.2-4, jud.Arad, 0374491086, fax-0257251700, e-mail:tr-arad@just.ro 7.Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate,în vederea publicării:-11/11/2025.
|
|

|