
|
1.INFORMAȚII generale
privind autoritatea contractanta,în special denumirea, C.I.F.,adresa, /fax și/sau email,persoana de contact:-Orasul Azuga, Azuga, nr.10A, jud.Prahova, 0244326300, fax-0244326330, email:contact@primariaazuga.ro, persoana de contact:-Tudor Ovidiu. 2.Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publica,în special descrierea și identificarea bunului care urmeaza sa fie închiriat:-Teren intravilan,situat în orașul Azuga, str.Gârbovei, FN, jud.Prahova,în suprafața de 390,00mp, aparținând domeniului privat,al orașului Azuga,cu destinația amenajare-parcare, conform caietului de sarcini. Închirierea se face conform art.333, art.335 din O.U.G.57/2019 și conform H.C.L.nr.127/30.09.2024. 3.Informații privind documentația de atribuire:-se regasesc in caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitațile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar,al documentației de atribuire:-documentația de atribuire se poate ridica,de la sediul Orașului Azuga,sau pe e-mail:contact@primariaazuga.ro. 3.2.Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției,de la care se poate obține un exemplar,din documentația de atribuire:-Biroul Tehnic,al Orașului Azuga,oraș Azuga, str.Independenței, nr.10A, jud.Prahova. 3.3.Costul și condițiile de plata pentru obținerea acestui exemplar,unde este cazul,potrivit prevederilor O.U.G.nr.57/2019 privind Codul administrativ:-50 lei,se poate achita,cu numerar,la casieria Orasului Azuga sau în contul nr.RO91TREZ52921360250XXXXX deschis la Trezoreria Bușteni, C.I.F.2843850. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor:-16/09/2025, ora 15,00. 4.Informații privind ofertele:- 4.1.Data-limita de depunere a ofertelor:-24/09/2025, ora 12,00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele:-Secretariatul Orașului Azuga,oraș Azuga, str.Independenței, nr.10A, jud.Prahova. 4.3.Nr.de exemplare în care trebuie depusa fiecare oferta:-un exemplar original,într-un plic sigilat. 5.Data și locul la care se va desfașura ședința publica de deschidere a ofertelor:-25/09/2025, ora 11,00,la sediul Orașului Azuga,oraș Azuga, str.Independenței, nr.10A, jud.Prahova 6.Denumirea, adresa, telefon și/sau email,ale instanței competente în soluționarea litigiilor aparute și termenele pentru sesizarea instanței:-Tribunalul Prahova, mun.Ploiesti, str.Valeni, nr.44, jud.Prahova, 0244544781, fax-0244529107, e-mail:tr-ph-contencios@just.ro, 7.Data transmiterii anunțului de licitație catre instituțiile abilitate,în vederea publicarii:-02/09/2025.
|
|

|