
|
1.INFORMAȚII generale
privind autoritatea contractantă,în special denumirea, C.I.F.,adresa, telefon, fax și/sau email,persoană de contact:-comuna Loamneș, Loamneș, str.Principală nr.203, jud.Sibiu, 0269537101, fax-0269537108, email:primarialoamnes@yahoo.com., persoana de contact:-Lomnășan Ilie. 2.Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică,în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat:-Spațiu, situat în com.Loamneș, sat Alămor nr.330A, jud.Sibiu, având suprafața de 43,50mp, aparținând domeniului public,al comunei Loamneș, înscris în C.F.nr.100401, nr.cad.100401, cu destinația cabinet-medical uman, conform caietului de sarcini. Închirierea se face conform art.333, art.335 din O.U.G.57/2019, și conform H.C.L.nr.36/29.05.2025. 3.Informații privind documentația de atribuire:-se regăsesc în caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar,al documentației de atribuire:-documentația de atribuire se poate ridica,de la sediul Comunei Loamneș sau se poate vizualiza,pe www.loamnessibiu.ro. 3.2.Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției,de la care se poate obține un exemplar,din documentația de atribuire:-Documentația de atribuire se poate ridica,de la Compartimentul Impozite si Taxe,al Comunei Loamneș, com.Loamneș, sat Loamneș, nr.203, Jud.Sibiu. 3.3.Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar,unde este cazul,potrivit prevederilor O.U.G.nr.57/2019 privind Codul administrativ:-10 lei,se poate achita,cu numerar,la casieria Comunei Loamneș. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificărilor:-16/09/2025, ora 16.00. 4.Informații privind ofertele:-4.1.Data-limită de depunere a ofertelor:-24/09/2025, ora 15.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele:-sediul Comunei Loamneș, com.Loamneș, sat Loamneș nr.203, jud.Sibiu. 4.3.Nr.de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă:-un exemplar original,într-un plic sigilat. 5.Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor:-25/09/2025, ora 10.00,sediul Comunie Loamneș, com.Loamneș, sat Loamneș nr.203, jud.Sibiu. 6.Denumirea, adresa, telefon și/sau email,ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței:-Tribunalul Sibiu, mun.Sibiu, str.Ocnei nr.33, jud.Sibiu, 0269217104, fax-0269217702, e-mail:tribunalul.sibiu@just.ro. 7.Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate,în vederea publicării:-02/09/2025.
|
|

|