
|
1.INFORMAȚII generale
privind autoritatea contractantă,în special denumirea, C.I.F.,adresa, /fax și/sau email,persoana de contact:-Municipiul Bistrița, Bistrița, Piața Centrala, nr.6, jud.Bistrița-Năsăud, /fax-0263232391, email:ana.faur@primariabistrita.ro. 2.Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică,în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie vândut:-teren intravilan, situat în mun.Bistrița, str.Crainimătului nr.1A, jud.Bistrița-Năsăud,în suprafață de 519mp, aparținând domeniului privat,al Municipiului Bistrița, înscris în C.F.nr.81618, conform caietului de sarcini. Vânzarea se face conform art.363 din O.U.G.57/2019, și conform H.C.L.nr.25/25.02.2021. 3.Informații privind documentația de atribuire:-se regăsesc în caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar,al documentației de atribuire:-documentația de atribuire se poate ridica,de la sediul Municipiului Bistrița sau gratuit,în format electronic,prin accesarea paginii de internet a municipiului Bistrița,la secțiunea Anunțuri/Toate anunțurile. 3.2.Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul vânzătorului,de la care pot obține un exemplar,din documentația de atribuire:-Registratura Direcției Patrimoniu,al Municipiului Bistrița, mun.Bistrița, str.Gheorghe Șincai nr.2, jud.Bistrița-Năsăud. 3.3.Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar,unde este cazul,potrivit prevederilor O.U.G.nr.57/2019 privind Codul administrativ:-150 lei,se poate achita numerar,la casieria Municipiului Bistrița sau în contul RO98TREZ10121E335000XXXX deschis la Trezoreria Bistrița, C.I.F.4347569. 3.4.Data-limită pentru solicitarea clarificărilor:-17/09/2025, ora 16,00. 4.Informații privind ofertele:-4.1.Data-limită de depunere a ofertelor:-24/09/2025, ora 16,00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele:-Centrul de Relații cu Publicul,al municipiului Bistrița, mun.Bistrița, str.Gheorghe Șincai nr.2, parter, jud.Bistrița-Năsăud. 4.3.Nr.de exemplare în care trebuie depusă oferta:-un exemplar original,într-un plic sigilat. 5.Data și locul la care se va desfașura ședința publică de deschidere a ofertelor:-25/09/2025, ora 14,00,la sediul municipiului Bistrița, mun.Bistrița, Piața Centrală nr.6, jud.Bistrița-Năsăud. 6.Denumirea, adresa, telefon și/sau email,ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței:-Judecătoria Bistrița, mun.Bistrița, str.Alba Iulia nr.1,et.1, 0263/2124527, fax-0263-213899, e-mail:jud-bistrita-dosare@just.ro. 7.Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate,în vederea publicării:-02/09/2025.
|
|

|