
|
1.INFORMAȚII generale
privind autoritatea contractantă,în special denumirea, C.I.F.,adresa, /fax și/sau e-mail,persoana de contact:-comuna Nădrag, com.Nădrag, Piata Centrală nr.2, jud.Timis, /fax-0256328304, email:nadrag@primarianadrag.ro 2.Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică,în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie vândut:-Teren intravilan situat în com.Nădrag, str.Cornet FN, jud.Timiș, cu suprafața de 528mp, aparținând domeniului privat,al Comunei Nădrag, înscris în C.F.nr.401894. -Teren intravilan situat în com.Nădrag, str.Cornet FN, jud.Timiș cu suprafața de 414mp, aparținând domeniului privat,al Comunei Nădrag, înscris în C.F.nr.401895, conform caietului de sarcini. Vânzarea se face conform art.363 din O.U.G.57/2019, și conform H.C.L.nr.47/11.07.2025; -Teren intravilan situat în com.Nădrag, str.Școlii FN, jud.Timiș, cu suprafața de 150mp, aparținând domeniului privat,al Comunei Nădrag, înscris în C.F.nr.402035, conform caietului de sarcini. Vânzarea se face conform art.363 din O.U.G.57/2019, și conform H.C.L.nr.61/27.08.2025. -Teren intravilan, situat în com.Nădrag, sat Crivina FN, jud.Timiș, cu suprafața de 4.834mp, aparținând domeniului privat,al Comunei Nădrag, înscris în C.F.nr.401861, conform caietului de sarcini. Vânzarea se face conform art.363 din O.U.G.57/2019, și conform H.C.L.nr.64/27.08.2025. 3.Informații privind documentația de atribuire:-Se regăsesc în caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar,al documentației de atribuire:-Documentația de atribuire se poate ridica,de la sediul Comunei Nădrag. 3.2.Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul vânzătorului,de la care pot obține un exemplar,din documentația de atribuire:-sediul Comunei Nădrag, com.Nădrag, Nădrag,Piața Centrală nr.2, jud.Timiș. 3.3.Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar,unde este cazul,potrivit prevederilor O.U.G.nr.57/2019 privind Codul administrativ:-Gratuit prin e-mail, sau 20 lei,se poate achita,cu numerar,la Casieria Comunei Nădrag. 3.4.Data-limită pentru solicitarea clarificărilor:-23/09/2025, ora 16.00. 4.Informații privind ofertele:-4.1.Data-limită de depunere a ofertelor:-01/10/2025, ora 12.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele:-sediul Comunei Nădrag, com.Nădrag, Nădrag,Piața Centrală nr.2, jud.Timiș. 4.3.Nr.de exemplare în care trebuie depusă oferta:-Un exemplar original,într-un plic sigilat. 5.Data și locul la care se va desfașura ședința publică de deschidere a ofertelor:-07/09/2025, ora 12.00,la sediul Comunei Nădrag, com.Nădrag, Nădrag,Piața Centrală nr.2, jud.Timiș 6.Denumirea, adresa, telefon și/sau email,ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței:-Tribunalul Timiș, mun.Timișoara, Piața Țepeș Vodă nr.2, jud.Timiș, 0256221990, fax-0256221990, email:tr-timis-reg@just.ro. 7.Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate,în vederea publicării:-01/09/2025.
|
|

|