
|
1.INFORMAȚII generale
privind autoritatea contractantă,în special denumirea, C.I.F.,adresa, /fax și/sau email,persoană de contact:-Primăria Comunei Călinești, com.Călinești, sat Gorganu, nr.407, jud.Arges, 0248/651115, fax-0248/651606, email:primarie@calinesti.cjarges.ro 2.Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică,în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat:-teren intravilan, categoria de folosință curți-construcții, situat în com.Călinești, satul Vrănești, jud.Argeș,în suprafață de 53mp, aparținând domeniului public,al Comunei Călinești, înscris în C.F.nr.88.138, nr.cad.88.138, cu destinația activitate-economică, conform caietului de sarcini. Închirierea se face conform art.333, art.335 din O.U.G.nr.57/2019 si conform H.C.L.nr.63/26.08.2025. 3.Informații privind documentația de atribuire:-Se regăsesc în caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitațile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar,al documentației de atribuire:-Documentația de atribuire se poate ridica,de la sediul Comunei Călinești. 3.2.Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției,de la care se poate obține un exemplar,din documentația de atribuire:-Secretar General,al Comunei Călinești, com.Călinești, sat Gorganu, nr.407, jud.Arges. 3.3.Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar,unde este cazul,potrivit prevederilor O.U.G. nr.57/2019 privind Codul administrativ:- 50 lei,se poate achita,cu numerar,la casieria Comunei Călinești,sau prin virament bancar,în contul RO84TREZ0515006XXX000040, deschis la Trezoreria Topoloveni, C.I.F.5050611. 3.4.Data-limita pentru solicitarea clarificarilor:-15/09/2025. 4.Informații privind ofertele:-4.1.Data-limita de depunere a ofertelor:-23/09/2025, ora 9,00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele:-sediul Comunei Călinești, com.Călinești, sat Gorganu, nr.407, jud.Argeș. 4.3.Nr.de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă:-Un exemplar original,într-un plic sigilat. 5.Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor:-23/09/2025, Ora 10,00,la sediul Comunei Călinești, com.Călinești, sat Gorganu, nr.407, jud.Arges,în Sala de ședință. 6.Denumirea, adresa, telefon și/sau email,ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței:-Tribunalul Argeș, mun.Pitești, Bd.I.C.Brătianu, nr.7, jud.Argeș, 0248224.019, fax-0248212.410, e-mail:tr-arges@just.ro. 7.Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate,în vederea publicării:-29/08/2025.
|
|

|