
|
1.INFORMAȚII generale
privind autoritatea contractantă,în special denumirea, C.I.F.,adresa, /fax și/sau email,persoana de contact:-orașul Azuga, Azuga, str.Independenței nr.10A, jud.Prahova, 0244326300, fax-0244326330, e-mail:contact@primariaazuga.ro. 2.Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică,în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie vândut:-Teren intravilan,situat în orașul Azuga, str.Brazilor FN, jud.Prahova,în suprafață de 351mp, aparținând domeniului privat,al Orașului Azuga, nr.cad.22655, conform caietului de sarcini. Vânzarea se face conform art.363 din O.U.G.57/2019 și conform H.C.L.nr.95/31.07.2024. Teren intravilan,situat în orașul Azuga, str.Prahovei FN, jud.Prahova,în suprafață de 75mp, aparținând domeniului privat,al Orașului Azuga, nr.cad.22634, conform caietului de sarcini. Vânzarea se face conform art.363 din O.U.G.57/2019 și conform H.C.L.nr.40/22.04.2024. 3.Informații privind documentația de atribuire:-Se regăsesc în caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar,al documentației de atribuire:-Documentația de atribuire se poate ridica,de la secretariatul Orașului Azuga,sau se poate solicita,pe email,la adresa:contact@primariaazuga.ro. 3.2,Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul vânzătorului,de la care pot obține un exemplar,din documentația de atribuire:-Biroul Tehnic,al Orașului Azuga,orașul Azuga, str.Independenței nr.10A, jud.Prahova. 3.3.Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar,unde este cazul,potrivit prevederilor O.U.G nr.57/2019 privind Codul administrativ:-50 lei,se poate achita,cu numerar,la Casieria Orașului Azuga sau prin virament bancar,în contul nr.RO91TREZ52921360250XXXXX, deschis la Trezoreria Bușteni, C.I.F.2843850. 3.4 Data-limită pentru solicitarea clarificărilor:-27/06/2025, ora 15.00. 4.Informații privind ofertele:-4.1.Data-limită de depunere a ofertelor:-04/07/2025, ora 12.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele:-Secretariatul Orașului Azuga,orașul Azuga, str.Independenței nr.10A, jud.Prahova. 4.3.Nr.de exemplare în care trebuie depusă oferta:-Un exemplar original,într-un plic sigilat. 5.Data și locul la care se va desfașura ședința publică de deschidere a ofertelor:-07/07/2025, ora 11.00,la sediul Orașului Azuga,orașul Azuga, str.Independenței nr.10A, jud.Prahova. 6.Denumirea, adresa, telefon și/sau email,ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței:-Tribunalul Prahova, mun.Ploiești, str.Văleni nr.44, jud.Prahova, 0244544781, fax-0244529107, e-mail:tr-ph-contencios@just.ro. 7.Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate,în vederea publicării:-11/06/2025.
|
|

|