
|
1.INFORMAȚII generale
privind concedentul,în special denumirea, C.I.F.,adresa, /fax și/sau email,persoană de contact:-Orașul Seini,Piața Unirii nr.16, Seini, jud.Maramureș, /fax-0372957194, email:primariaseini@yahoo.com, Ghișa-Bud Mihaela, 0746054413. 2.Informații generale privind obiectul concesiunii,în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie concesionat:-6 loturi de teren intravilan, situate în Parcul de Specializare Inteligentă,din orașul Seini, str.Industriilor FN, jud.Maramureș, aparținând domeniului privat,al Orașului Seini, identificate astfel,conform caietului de sarcini: 1.Lot 1, C.F.57401, nr.cad.57401, cu suprafața de 10.338mp; 2.Lot 2, C.F.57402, nr.cad.57402, cu suprafața de 10.003mp; 3.Lot 4, C.F.57404, nr.cad.57404, cu suprafața de 30.000mp; 4.Lot 5, C.F.57405, nr.cad.57405, cu suprafața de 10.008mp; 5.Lot 7, C.F.57407, nr.cad.57407, cu suprafața de 12.442mp; 6.Lot 8, C.F.57408, nr.cad.57408, cu suprafața de 11.414 mp. Concesionarea se face conform O.U.G.nr.57/2019 și H.C.L.nr.52/15.04.2025. 3.Informații privind documentația de atribuire:-se regăsesc în caietul de sarcini. 3.1.Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar,al documentației de atribuire:-documentația de atribuire se poate descărca gratuit,de pe site-ul oficial www.seini.ro, sectiunea Achiziții-publice. 3.2.Denumirea și adresa serviciului/compartimentului din cadrul concedentului,de la care se poate obține un exemplar,din documentația de atribuire:-Serviciu Proiecte al Orașului Seini,Seini, Piața Unirii nr.16, jud.Maramureș, 0372957194. 3.3.Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar,unde este cazul:-este gratuit. 3.4.Data-limită pentru solicitarea clarificărilor:-15/05/2025, ora 13.00. 4.Informații privind ofertele:-4.1.Data-limită de depunere a ofertelor:-26/05/2025, ora 15.00. 4.2.Adresa la care trebuie depuse ofertele:-Registratura Orașului Seini,Seini, Piața Unirii nr.16, jud.Maramureș. 4.3.Nr.de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă:-un exemplar original,într-un plic sigilat. 5.Data și locul la care se va desfășura sedința publică de deschidere a ofertelor:-27/05/2025, ora 10.00,Centru Multifuncțional din Seini, str.22 Decembrie, nr.40, jud.Maramureș. 6.Denumirea, adresa, /fax și/sau email,ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței:-Secția Contencios Administrativ,a Tribunalului Maramureș, mun.Baia Mare, Palatul Justiției, Bd.Republicii, nr.2A, jud.Maramureș, 0262218235, e-mail:tr-maramures-reg@just.ro. 7.Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate,în vederea publicării:-28/04/2025.
|
|

|